گروه بورس- شرکت لبنیات پاستوریزه پاک تا پایان تابستان مبلغ ۶۱۵میلیارد و ۳۶میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد و معادل ۵۳درصد از بودجه این شرکت را محقق کرده است.

این در حالی است «غپاک» در این مدت ۶۹هزار و ۴۲۶تن از محصولات خود را فروخت که این مقدار در مقایسه با سال قبل ۷درصد کاهش نشان می‌دهد و معادل ۵۲درصد از بودجه امسال این شرکت را محقق کرد.

همچنین مقدار تولید لبنیات پاک تا پایان شهریور ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹درصد افزایش یافته است. لبنیات پاک ۵۸هزار و ۳۸۸تن تولید داشت.

«غپاک» تا پایان شهریورماه مبلغ ۱۵۹ریال سود برای هرسهم محقق کرده است و نیز مبلغ ۷۹میلیارد و ۲۳۸میلیون ریال سود انباشته کسب کرد.

مطابق بند ۴ گزارش حسابرس در خصوص صورت‌های مالی مزبور «به منظور رعایت استاندارد‌های حسابداری، لازم بود که صورت‌های مالی تلفیقی میان‌دوره‌ای شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (سهامی عام) و سه شرکت فرعی آن (شرکت‌های سهامی خاص پاک‌پی، فرآورده‌های لبنی پاکسار ساری و لبنیات پاستوریزه پاک‌آرای سنندج) برای دوره شش‌ماه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۸۵ توسط شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (سهامی‌عام) به عنوان شرکت اصلی تهیه و ارائه می‌شد. عدم تهیه و ارائه صورت‌های مالی تلفیقی مزبور که دلیل آن عدم تهیه صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای شرکت‌های فرعی بوده، موجب آن می‌شود که نتوان نسبت به وضعیت مالی و نتایج عملیات شرکت اصلی و شرکت‌های فرعی آن به شکل یک واحد، بررسی اجمالی انجام داد اظهارنظر کرد.»