سایت پارس پرتفولیو

گروه بورس- بیتا احمدی: پایگاه اطلاع‌رسانی پارس پرتفولیو وب‌سایتی متفاوت برای آشنایی با بازار سرمایه ایران همچنین فراگیری آموزه‌های سرمایه‌گذاری است که برای کلیه سهامداران و علاقه‌مندان بورس تهران به آدرس WWW.parsportfolio.com در دسترس است. با کلیک بر روی آدرس مزبور صفحه‌ای سفید و طوسی پیش رویتان گشوده می‌شود که از بخش‌ها و لینک‌های مختلف تشکیل شده است.

در بالای صفحه اصلی این سایت کلیه کاربران می‌توانند از نواری که به صورت متحرک شاخص کل، شاخص مالی، شاخص صنعت، شاخص قیمت، شاخص نقدی، شاخص تالار اصلی و فرعی و شاخص ۵۰شرکت برتر بورس را به همراه تغییرات آنی نسبت به روز قبل به نمایش می‌گذارد.

در سمت راست این سایت لینک‌هایی تعبیه شده است که عبارتند از: صفحه اصلی، ورود کاربر، عضویت و همچنین آموزش، رهاورد نوین، تحلیل‌های آتی‌نگر و صندوق مشاع.

با کلیک بر روی لینک آموزشی چند بخش جداگانه پیش‌رویتان باز می‌شود که عبارتند از: اصطلاحات رایج، تعریف، سوابق، دوره‌ها و ثبت‌نام.

برای اینکه با دوره‌های آموزشی این شرکت آشنا شوید، می‌توانید بر روی لینک آموزش کلیک کرده و با جزئیات این امر آشنا شوید.

اگر خواهان اطلاعاتی از صندوق مشاع هستید می‌توانید موس را بر روی این لینک قرار داده و از اصطلاحات، نمودار روند NAV، قوانین و مقررات و تهیه سهم در این صندوق مطلع شوید.

در صفحه اصلی و سمت راست این سایت تازه‌های خبر را مشاهده می‌کنید که درست در زیر آن یک فرم نظرسنجی از کاربران این سایت قرار داده شده است.

در قسمت فوقانی این سایت نیز این لینک‌ها قرار دارد: تماس باما، درباره ما، نقشه سایت و لینکستان.

اگر بر روی «درباره ما» کلیک کنید می‌توانید آشنایی بیشتری با شرکت پارس پرتفولیو پیدا کنید.

شرکت پارس پرتفولیو از سال ۷۵ اولین گروه مشاوره در امر سرمایه‌گذاری در بورس است. همچنین اولین گروه ارائه‌دهنده بولتن‌های تحلیلی به علاقه‌مندان بازار سرمایه و اولین شرکت اطلاع‌رسانی تحت وب از طریق سایت

WWW.parsportfolio.com با بیش از ۳۰هزار بیننده در روز از سال ۸۱ به بعد هریک از سهامداران و فعالان بازار سرمایه می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.