ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۹۲۷هزار و ۶۳۵سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۷۲۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۳درصد مربوط به خرید و حدود ۳۷درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز کالسیمین، توسعه معادن روی ایران، باما، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بودند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۴۲۸هزار و ۶۸سهم (متعلق به ۲۶شرکت) به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۶درصد به خرید و ۵۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های کالسیمین، توسعه معادن روی ایران و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، کالسیمین و باما به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۴/۱۴میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲۶میلیارد ریال بود که ۸/۵۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. دیروز نمایندگی کارگزاری عمران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۸/۸۶درصد به خود اختصاص داد. همچنین محورسازان ایران خودرو با ۳/۸۳درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۵۴۶هزار و ۲۲۵سهم جمعا به ارزش ۲/۵میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۱درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۹درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۲۳شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۷نماد با افزایش قیمت و ۶نماد با کاهش قیمت مواجه بود.

همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام توسعه معادن روی ایران اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱/۱میلیون سهم از سهام ۵۸شرکت به ارزش ۰/۹میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۸درصد آن مربوط به خرید و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش معاملات مربوط به توسعه معادن روی ایران بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۳۲هزار و ۴۷۹سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۸۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۲۰درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به شرکت توسعه معادن روی ایران بود. کارگزاری مفید با ۸۵درصد، بیشترین آمار خرید و فروش را در این تالار انجام داد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۹۹۰هزار و ۴۰۰ سهم به ارزش ۵میلیارد و ۳۹۵میلیون ریال از سهام ۲۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۰درصد مربوط به خرید و ۴۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، توسعه معادن روی و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۵۳هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۳۹۰۴میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۷۰درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بودند.

همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۱۹هزار و ۷۰۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۸۰۱میلیون و ۸۱۳هزار و ۱۱۵ریال دادوستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده کالسیمین، توسعه معادن روی ایران و باما بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۵۵۵هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۹۸۸میلیون ریال معامله شد که ۷۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۸ شرکت بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به کالسیمین، توسعه معادن روی ایران و سرمایه‌گذاری بوعلی می‌باشد.