گروه بورس- بیتا احمدی- سپرده‌گذاران، سهامداران و علاقه‌مندان بانک اقتصاد نوین می‌توانند اطلاعات موردنظرشان را از طریق سایت اینترنتی www.enbank.ir دریافت کنند. برای ورود به سایت مزبور کافی است آدرس مورد نظر را نوشته و کلید Enter را فشار دهید، بدین ترتیب صفحه‌ای پیش رویتان نمایان خواهد شد که از بخش‌ها و لینک‌های مختلف تشکیل شده است.

بانک اقتصاد نوین در تیرماه سال ۱۳۸۰ با مجوز بانک‌مرکزی جهت پذیره‌نویسی سهام اقدام کرد و در مردادماه همان سال با تشکیل مجمع عمومی موسس با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریال به عنوان اولین بانک خصوصی کشور تاسیس شد.

سرمایه اولیه بانک ۲۵۰میلیارد ریال بوده که طی سه مرحله به رقم ۲۰۰۰میلیارد ریال افزایش یافته و طبق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک در خردادماه سال ۸۳ اختیار افزایش آن تا مبلغ ۲۵۰۰میلیارد ریال به هیات‌مدیره تفویض شده است.

در سمت راست صفحه اصلی سایت بانک اقتصاد نوین خدمات بانک بدین شرح آمده است:

انواع حساب‌ها، ضمانتنامه‌ها، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، خدمات ارزی، چک‌های بانکی، گواهی سپرده ویژه، اعطای بسته اعتباری و پایین‌تر از آن خدمات الکترونیک بانک اقتصاد نوین تعبیه شده است. ورود به اینترنت بانک، گزارش تراکنش‌های کارت، پرداخت الکترونیک قبوض، دستگاه پایانه فروش، پرداخت اینترنتی، معرفی خدمات SMS، معرفی اینترنت بانک و معرفی تلفنبانک، پشتیبانی مشتریان که شامل سوال‌های متداول (FAQ)، مرکز ارتباط نوین، نظرها و پیشنهادها و شکایات نیز در سمت راست سایت در پایین‌ترین قسمت قرار گرفته است که هر یک از مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به این قسمت پاسخ سوال‌های موردنظرشان را دریافت کنند.

گزیده مهم‌ترین اخبار بانک در وسط سایت قرار دارد که کلیه علاقه‌مندان و کاربران این سایت می‌توانند از آخرین و مهم‌ترین اخبار این بانک در این قسمت از سایت مطلع شوند.

همچنین فرم نظرخواهی از مشتریان بانک در سمت چپ و در کنار گزیده اخبار قرار دارد که در صورتی که مشتری این بانک هستید، می‌توانید این فرم را پرکرده و مسائل خود را با مسوولان بانک در میان گذارید.

در بالای صفحه اصلی به صورت افقی این لینک‌ها گنجانده شده است: درباره بانک، اخبار بانک، شعب، بانک در بورس، عقود اسلامی، پایگاه‌های مرتبط و تماس با بانک.

کلیه سهامداران بانک اقتصاد نوین می‌توانند بر روی لینک «بانک در بورس» کلیک کرده و به اطلاعات موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.

این بخش شامل موارد زیر است: سهام بانک در یک نگاه که شامل نماد معاملاتی «ونوین» نوع صنعت، موضوع فعالیت، سرمایه فعلی و تعداد سهام فعلی بانک می‌شود.

تاریخچه EPS همان وضعیت درآمدی هر سهم می‌باشد که آخرین EPS پیش‌‌بینی شده محقق شده و آخرین DPS مصوب مجمع عمومی سال مالی ۸۴ قرار دارد.

در صورتی که بر روی لینک «درباره بانک» موس را قرار دهید، لینک‌های جزئی‌تر از قبیل معرفی، اهداف، منشور اخلاقی بانک، ساختار سازمانی، اساسنامه، صورت‌های مالی، موسسات وابسته، روز شمار بانک و خدمات در یک نگاه را مشاهده می‌کنید.

در لینک «روز شمار بانک» می‌توانید از آخرین تحولات و دستاوردهای این بانک خصوصی اطلاع یابید.

در بخش معرفی خدمات بانک گفتیم که بانک اقتصاد نوین بسته اعتباری اعطا می‌کند. با یک کلیک بر روی آن می‌‌توانید از جزئیات این طرح اطلاع یافته و در صورت درخواست فرم موردنظر را در این قسمت پرکرده و ارسال کنید.

این قسمت بیشتر برای شرکت‌ها پیش‌بینی شده است که شامل مجموعه‌ای از خدمات بانک شامل انواع تسهیلات ریالی، انواع ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار، خرید صورت وضعیت پیمانکاران و ... می‌شود.