گروه بورس- نوش مازندران در نظر دارد، سرمایه خود را از مبلغ ۴۵میلیارد ریال به مبلغ ۵۰میلیارد ریال معادل ۱۱درصد از محل سود انباشته افزایش دهد. بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، نوش مازندران با ۴۵میلیارد ریال سرمایه درآمد هرسهم امسال را به طور خالص مبلغ ۱۵۷ریال پیش‌بینی کرده است. «غنوش» تا پایان دوره ۹ماه منتهی به آذرماه با تحقق ۱۰۴ریال سود برای هرسهم معادل ۶۶درصد از پیش‌بینی درآمد هرسهم را پوشش داده است.این در حالی است که نوش مازندران تا پایان آذرماه مبلغ ۶۵میلیارد و ۲۱۴میلیون ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳درصد کاهش داشت و معادل ۷۲درصد از بودجه این شرکت را محقق کرد.پیش‌بینی عملکرد «غنوش» برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۰درصد کاهش، سود عملیاتی ۱۹درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۲۲درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرده است که در محاسبه مبلغ مالیات سود عملکرد سال‌های مالی ۸۳ و ۸۴، معافیت ناشی از افزایش سرمایه (موضوع ماده ۳آیین‌نامه اجرایی ماده ۴قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور) لحاظ شده است. مطابق این ماده قانونی، افزایش سرمایه شرکت که طی چهار سال پس از تصویب این قانون (۲۶/۵/۸۲) ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها صورت پذیرفته و به موجب اسناد و مدارک، پرداخت آن احراز شود. طی پنج‌سال از اولین سال مالی افزایش سرمایه و هرسال به میزان ۲۰درصد افزایش سرمایه پرداخت شده از درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت کسر می‌شود.

هیات‌مدیره «غنوش» در نظر دارد معادل ۶۵درصد سود خالص سال مالی ۸۵ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در ۳۰مهرماه سیاست تقسیم سود شرکت را معادل ۶۰درصد سود خالص سال مالی ۸۵ اعلام کرده بود.