گروه بورس - پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی برای سال‌مالی منتهی به 31 خردادماه 87 با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال مبلغ 165ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.

به گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۱۴درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها با ۲درصد افزایش، سود عملیاتی با ۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۷درصد افزایش مواجه شده است. «وپترو» دلایل تغییرات را پیش‌بینی فروش سهام پتروشیمی کاردن، تغییر پیش‌بینی درآمد هر سهم اعلامی شرکت‌های سرمایه‌پذیر و پیش‌بینی استفاده از منابع مالی جدید اعلام کرده است.
بنابر اطلاعات ارسالی هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال 87 را معادل 90درصد به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.
این شرکت، تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود با توجه به صورت‌های مالی تلفیقی انجام خواهد داد.شرکت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸۲۰میلیارد ریال به مبلغ ۳۶۴۰ میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی را در دست بررسی دارد.