گروه بورس - درآمد هر سهم شرکت فنرسازی زر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۸۶ با سرمایه ۴۰میلیارد ریال مبلغ ۱۷۷ ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است. به گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران به‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان، «خزر» برای اولین بار است که پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی مزبور را اعلام می‌کند.

هیات‌مدیره فنرسازی زر در نظر دارد مبلغ ۶میلیارد ریال (۱۵۰ ریال به ازای هر سهم) از سود قابل تقسیم سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

بنابراین گزارش پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل فروش با ۲۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۱۸درصد افزایش، سود عملیاتی با ۷۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۱۳درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییر را عمدتا ناشی از تعداد فروش و هزینه‌های مالی به دلیل دریافت تسهیلات اعلام کرده است.خالص درآمد (هزینه‌)های عملیاتی برای سال مالی ۸۵ به مبلغ (۱۴۱۶۴)میلیون ریال، شامل هزینه‌های فروش، اداری و عمومی به مبلغ (۱۵۲۲۰)میلیون ریال و خالص سایر درآمد (هزینه)های عملیاتی به مبلغ ۱۰۵۵میلیون ریال است.