یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک میلیون و ۲۷هزار سهم به مبلغ ۴میلیارد و ۳۵۹میلیون و ۹۱۷هزار و ۶۴۹ ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۳۱ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام کالسیمین با ۳۶ نفر داشتند. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۰درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۳۶درصد افزایش داشته است. تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۱میلیون سهم از سهام ۴۴ شرکت به ارزش ۹/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز معادن و فلزات و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در تبریز به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۶۱۸۵۹۸ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۷۳هزار و ۹۶۰ سهم به ارزش بیش از ۳۴۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به بانک پارسیان، بیشترین حجم فروش مربوط به فولاد مبارکه و بیشترین ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری توکا فولاد بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۲۳هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۹۵میلیون ریال از سهام ۱۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۰درصد مربوط به خرید و ۱۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و زامیاد، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در معاملات روز گذشته تعداد دومیلیون و ۲۴هزار و ۸۷۰ سهم به ارزش سه میلیارد و ۹۱۶میلیون و ۴۶۸هزار و سه ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری ملت بیشترین ارزش معامله را در گیلان داشتند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۴۳هزار و ۱۰۳ سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۵۸میلیون و ۵۸۵هزار و ۳۸۷ ریال دادوستد شد که ۳۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده بانک پارسیان، معدنی و صنعتی چادر ملو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.