رشت

در معاملات روز سه‌شنبه بورس گیلان تعداد ۸/۱۵میلیون سهم به ارزش ۴/۲۱میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۹۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

شرکت‌های حق‌تقدم تراکتورسازی ایران، فولاد خوزستان و حق تقدم فجر سپاهان بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. ساری

دیروز در تالار ساری، تعداد پنج میلیون و ۷۸۵هزار و ۹۰۸ سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۴۲۴میلیون ریال مورد دادوستد

قرار گرفت.

در این روز، تعداد پنج میلیون و ۲۶۶هزار و ۴۳۷ سهم به ارزش ۱۰میلیارد و ۲۸۰میلیون ریال خریداری و تعداد ۵۱۹هزار و ۴۷۱سهم به ارزش دو میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال به فروش رسید.

در این روز شرکت‌های فولاد خوزستان، حق تقدم تراکتورسازی، پتروشیمی خارک و سیمان تهران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱/۹میلیون سهم از سهام ۴۷ شرکت به ارزش ۸/۲۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۹۱درصد آن مربوط به خرید و ۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در معاملات روز گذشته بورس تبریز، فولاد خوزستان و تکنوتار به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد یک میلیون و ۶۹۳هزار و ۶۴۱ سهم از سهام شرکت‌ها بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر پنج میلیارد و ۸۶۷میلیون و ۲۱۴هزار و ۶۳۲ ریال بوده است که ۵/۹۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

همچنین امروز سهام شرکت فولاد خوزستان با ۶/۸۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات دیروز بورس منطقه‌ای همدان تعداد یک میلیون و ۲۷۲هزار و ۱۱۲ سهم به ارزش چهار میلیارد و ۴۴۹میلیون و ۶۰هزار و ۸۶۵ ریال دادوستد شد که ۹۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

فولاد خوزستان، معادن روی و گل‌گهر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد پنج میلیون و ۴۷۲هزار سهم به ارزش ۱۷میلیارد و ۸۶۹میلیون ریال از سهام ۳۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۳درصد مربوط به خرید و ۷درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد خوزستان و سرمایه‌گذاری صنعت و معدن از استقبال بیشتری برخوردار بودند.