ارومیه

در روز دوشنبه تعداد ۴۸۲هزار و ۷۰۶ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.همچنین امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۸/۲۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲۱میلیون و ۶۹هزار سهم به ارزش ۴۹میلیارد و ۸۸۴میلیون ریال از سهام ۳۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۹درصد مربوط به خرید و ۵۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سیمان دشتستان و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۹۷هزار و ۸۴۲ سهم به ارزش بیش از ۲۰۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم خرید، مربوط به فجر سپاهان و بیشترین ارزش خرید مربوط به معادن‌بافق و بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری ملت و بیشترین ارزش فروش مربوط به پتروشیمی اراک بود.

همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۸۳هزار و ۲۰۷ سهم به ارزش ۸۵۸میلیون و ۲۵۲هزار و ۵۳۸ریال دادوستد شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده معادن بافق، سرمایه‌گذاری ملت و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

دیروز در معاملات، تعداد یک‌میلیون و ۳۵۹هزار و ۴۵۰ سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۲۷۱میلیون و ۷۸۰هزار و ۸۷۴ ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملت، بانک پارسیان و سایپا بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای تبریز، تعداد یک‌میلیون و ۶۸۷هزار و ۸۷۲ سهم از سهام ۵۲ شرکت دادوستد شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی در این تالار به ملی مس، فولاد مبارکه و معادن بافق اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۷۳۶هزار و ۸۱۰سهم (متعلق به ۳۰شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام‌شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۵درصد به خرید و ۵۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.