گروه بورس- صنایع جوشکاب یزد درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان 87 را با 15میلیارد و 400میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 1078ریال پیش‌بینی کرده است.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد جوشکاب یزد برای سال مالی منتهی به شهریور‌۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۸درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۷درصد افزایش یافته است که شرکت دلایل تغییر را افزایش مقدار و نرخ فروش و افزایش مقدار و نرخ مواد اولیه اعلام کرده است.

به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده 30 خردادماه 86 اجرای افزایش سرمایه از مبلغ 7700میلیون ریال به مبلغ 30800میلیون ریال (معادل 300درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران (مبلغ 20950میلیون ریال، معادل 272درصد) و اندوخته طرح و توسعه (مبلغ 2150میلیون‌ریال، معادل 28درصد) طی مدت حداکثر 5سال به هیات‌مدیره تفویض اختیار شده است و به استناد صورتجلسه هیات‌مدیره
۳۰ خردادماه سرمایه شرکت از مبلغ ۷۷۰۰میلیون ریال به مبلغ ۱۵۴۰۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.
شرکت اعلام کرده است هیات‌مدیره در نظر دارد 90درصد سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال 87 پیشنهاد کند.