گروه بورس- شرکت فجر گالوانیزه سپاهان طی بهار امسال 29درصد از پیش‌بینی سود سالانه را محقق کرد.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت «فجر» پیش‌بینی درآمد هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ با سرمایه ۴۲۹میلیارد ریال مبلغ ۲۱۸ریال اعلام کرده است که در دوره سه ماه نخست امسال مبلغ ۶۳ریال سود به ازای هرسهم کنار گذاشت.

براساس اطلاعات ارسالی، هیات‌مدیره در نظر دارد 50درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی 86 پیشنهاد کند.
شرکت اعلام کرده است، طرح‌های عمده در دست اجرا، شامل طرح آنیلینگ با ظرفیت ۲۵۰هزار تن و با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۹۰میلیارد و ۴۵۴میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۶۲میلیارد و ۶۴۸میلیون ریال با پیشرفت ۷۷درصد و تاریخ بهره‌برداری ۳ماه چهارم ۸۶، طرح اسیدشویی با ظرفیت ۲۰۰هزار تن و با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۵۴میلیارد و ۸۹۳میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۳میلیارد و ۷۰۵میلیون ریال با پیشرفت ۲۵درصد و تاریخ بهره‌برداری ۳ماه چهارم ۸۷ است.
پیش‌بینی عملکرد «فجر» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 37درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 26درصد افزایش، سود عملیاتی 92درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 179درصد افزایش نشان می‌دهد.