رشت

در معاملات روز گذشته تعداد ۳میلیون و ۱۸۴هزار و ۳۶۲سهم به ارزش ۲۰میلیارد و ۵۹۹میلیون و ۳۶۹هزار و ۲۳۴ریال دادوستد شد که از این میزان ۲۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های فجر سپاهان، مپنا، ملی صنایع مس ایران و گل‌گهر بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۸۱۸هزار و ۹۰۰سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۲۷شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۴میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۲۰درصد به خرید و ۸۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، کالسیمین و صنایع گالوانیزه فجر سپاهان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، صنایع گالوانیزه فجر سپاهان و کالسیمین به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۷۶۱هزار و ۱۱۴سهم به ارزش ۵میلیارد و ۱۲۱میلیون و ۹۰۳هزار و ۹۰۷ریال دادوستد شد که ۱۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده ملی صنایع مس ایران، سایپا و سنگ آهن گل‌گهر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۱/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۹/۵میلیارد ریال بود که ۶/۳۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. دیروز نمایندگی شرکت کارگزاری ایمن‌بورس بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳/۴۵درصد به خود اختصاص داد. همچنین شرکت ملی صنایع مس ایران با ۹/۴۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲۵۳۹۶۵۵سهم از سهام ۴۷شرکت دادوستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشتری ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری‌ نهایت‌نگر به ارزش ۳/۱میلیارد ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش به ارزش ۷/۵میلیارد ریال است. دیروز سنگ آهن گل‌گهر و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.