گروه بورس - سرمایه‌گذاری توکافولاد در پایان دوره ۱۲ماه منتهی به خردادماه امسال برای هر سهم خود مبلغ ۴۵۰ریال سود محقق کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «وتوکا» برای سال‌مالی منتهی به خرداد ۸۶ نسبت به عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۴۲درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۴۰درصد افزایش و سود حاصل از ارائه خدمات ۳۵درصد کاهش و سود عملیاتی ۱۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵درصد افزایش داشته است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ را در اردیبهشت‌ مبلغ ۴۲۰ریال اعلام کرده بود که شرکت دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی، ‌شرکت درخصوص پیشرفت فیزیکی قرارداد کاردامپر اعلام کرده است که دارای ۳بخش زیراست: بخش راه‌آهن که عملیات مهندسی آن خاتمه یافته و عملیات اجرایی در جریان است، بخش نوار نقاله شامل انتقال مواد که ۸۰درصد عملیات مهندسی آن انجام شده است و بخش کاردامپر که قرارداد خرید خارجی با شرکت انگلیسی منعقد شده و در مرحله گشایش اعتبار است. شایان ذکر است شرکت در اطلاعات ارسالی در تاریخ ۰۵/۰۲/۸۶ اعلام کرده بود. شرکت مناقصه ساخت و راه‌اندازی واگن‌برگردان شماره ۲ (کاردامپر) شرکت فولاد مبارکه را برنده شده است.

قرارداد مذکور به صورتE P C (طراحی، ساخت و تامین تجهیزات، اجرا و راه‌اندازی) با مبلغ اولیه ۲۲۷میلیارد ریال، بایستی، ظرف ۳۰ماه به انجام برسد که در پایان اسفندماه ۸۵ به شرکت ابلاغ شد. همچنین شرکت اعلام نموده است با توجه به ابلاغ و شروع عملیات اجرایی آن از فروردین ماه ۸۶، هر گونه تاثیر قابل‌توجه قرارداد بر پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ به اطلاع خواهد رسید.

هیات‌مدیره «وتوکا» در نظر دارد حدود ۵۰درصد از سود خالص سال‌مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.