گروه بورس- شرکت سیمان هرمزگان طی دوره نه ماه منتهی به پایان مردادماه 86، بیش از 498میلیارد ریال فروش داشت.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت سیمان هرمزگان فروش امسال خود را مبلغ ۶۶۷میلیارد و
544میلیون ریال پیش‌بینی کرده است.

این پیش‌بینی در مقایسه با پیش‌بینی فروش سال قبل سه درصد افزایش دارد. «سهرمز» در دوره یاد شده مبلغ یک‌هزار و ۶۵۱ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.این شرکت درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان آبان‌ماه ۸۶ را با سرمایه ۱۳۵میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، مبلغ دو هزار و ۱۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. سود عملیاتی، «سهرمز» برای دوره مالی ۵ماه گزارش شده، مبلغ ۲۲۳میلیارد و ۴۵۹میلیون ریال اعلام شده است.
پیش‌بینی عملکرد «سهرمز» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته 14درصد افزایش، سود عملیاتی 7درصد کاهش و سود خالص 5درصد کاهش، نشان می‌دهد. شرکت اعلام کرده است: هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ 29میلیارد و 81میلیون ریال (مبلغ 215ریال به ازای هر سهم)، جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
همچنین این شرکت یادآور شده است که با توجه به اینکه محل کارخانه در منطقه محروم واقع است، مطابق مفاد ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم از تاریخ صدور پروانه بهره‌برداری (۴/۹/۸۱) به مدت ۱۰سال از پرداخت مالیات معاف است و مالیات فوق مربوط به فعالیت‌های غیرعملیاتی است.