کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد هشت میلیون و ۸۱۷ هزار سهم به ارزش ۶۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال از سهام ۲۵ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲ درصد مربوط به خرید و ۹۸ درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت تراکتورسازی ایران و سرمایه‌گذاری ملت از استقبال بیشتری برخوردار بودند. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۶۳هزار و ۸۹۷ سهم به ارزش ۵۴۹ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۵۲۲ ریال دادوستد شد که ۴۷ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳ درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

معدنی و صنعتی چادرملو، سنگ‌آهن گل‌گهر و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۶۰هزار و ۵۱۵ سهم به ارزش بیش از ۶۶۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

این تعداد از میان ۲۷ شرکت بود. ۲۷درصد ارزش دادوستد به خرید و ۷۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۹۸۴هزار و ۵۰۰ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۵ میلیارد ریال بود که ۳/۲۷ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۲/۵۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸/۱‌میلیون سهم از سهام ۵۶شرکت دادوستد شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. شرکت‌های چادرملو و ملی مس به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

زنجان

دیروز تالار بورس منطقه‌ای زنجان شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۱۷۶هزار و ۲۱۴سهم (متعلق به ۲۱شرکت) به ارزش بیش از هفت‌میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۳۶درصد به خرید و ۶۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۰۱هزار و ۵۰۱سهم به مبلغ دومیلیارد و ششصد و نه‌میلیون و نهصد و بیست‌وشش هزار و پانصدوچهارده ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۴۱نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام چادرملو با ۲۵نفر داشت. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل، ۶۸درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۷۷درصد کاهش داشت.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق‌بهادار قزوین حاکی از یک‌میلیون و ۹۰۱هزار و ۶۴۵سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۱۹۶میلیون و ۲۹۵هزار ریال بود، ۴۹درصد آن به خرید و ۵۱درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.