بررسی پتانسیل‌های حرکت سهم شرکت کارت اعتباری ایران کیش در نمودار قابل ملاحظه است.
روند این سهم در کوتاه‌مدت هنوز صعودی است و می‌توان به رشد آینده این سهم امیدوار بود. «رکیش» بعد از پشت سر گذاشتن یک فاز نزولی بزرگ در قیمتی بین ۶۸۰ تا ۷۲۰ تومان یک محدوده مقاومتی را تشکیل داده و به نظر می‌رسد ظاهرا فاز نزولی حداقل در مقطع فعلی به پایان رسیده است.
در حال حاضر دلایلی وجود دارد که ما را به شروع ذهنیت صعودی برای این سهم امیدوار می‌کند.ما در پایان روند نزولی و در فاز قبل، شاهد یک واگرایی قیمتی واضح و روشن بوده‌ایم، به طوری که به احتمال زیاد می‌توان گفت یک ۵ موجی الیوت در طول روند نزولی وجود داشته است. در نمودار، واگرایی امواج داخلی موج ۳ و واگرایی پایان ۵ موج به وضوح قابل مشاهده است. بعد از این واگرایی، بازار سقف ۱۰۰۰ تومان را ساخته که تشکیل این سقف از این جهت بسیار ارزشمند است که سهم توانسته به میزان ۱۰۰ درصد موج قبلی نزولی خود را بازگشت کند و این اتفاق سیگنال مثبتی برای این سهم به شمار می‌رود.
بعد از تشکیل سقف ۱۰۰۰ تومان بازار روند نزولی جدیدی را در پیش گرفته که با موج قبلی خود دارای واگرایی زمانی است. باتوجه به قوی بودن این روند می‌توان انتظاریک موج ۲ یا یک موج B اصلاحی را داشت. این در حالی است که حرکت نزولی ما دارای ساختار داخلی ۳ موجی بوده که از الگو‌های شایع در امواج ذکر شده است. این حرکت اصلاحی در محدوده ۱۶۱.۸ فیب انبساطی به اتمام رسیده است. این محدوده همپوشانی قابل قبولی با خط حمایت ۷۶۰تومان نیز دارد که بازار بعد از تشکیل این موج اصلاحی فاز صعودی را در پیش گرفته و شاهد روزهای مثبتی در این سهم بوده‌ایم.
با توجه به موارد مذکور در صورت درست بودن فرضیه‌های ما، انتظار صعود حداقل ۱۵۰ تومانی را در این سهم داریم. هدف قیمتی بعدی ما ۱۰۵۰ تومان خواهد بود.
خریداران احتمالی سهم به عنوان تشخیص حد ضرر شکسته شدن کف ۷۱۵ تومان را برای خروج از سهم در نظر بگیرند.
تهیه و تنظیم: احسان حاجی

«رکیش»