گروه بنگاه - پروژه‌های بهبود کیفیت شرکت پالایش نفت شهید تندگویان (تهران)به عنوان نخستین پروژه‌های پالایشی کشور توانست گواهینامه انجمن مدیریت سبز ایران و سپس اروپا را کسب کند.
مدیرعامل پالایش نفت تهران با اشاره به اینکه انجمن مدیریت سبز ایران و اروپا در ارائه گواهینامه به شرکت‌های صنعتی شرایط اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی
را مدنظر قرار می‌دهد، گفت: رییس انجمن مدیریت سبز اروپا به همراه هیاتی، از پروژه‌های بهبود کیفیت این پالایشگاه در سال گذشته بازدید کرد و طرح‌های بهبود کیفیت این مجموعه را دارای استانداردهای مورد نظر دانست.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت، مهندس بابایی با بیان اینکه ارائه این گواهینامه از سوی انجمن مدیریت سبز اروپا به هر شرکت برای این انجمن مسوولیت و تعهد ایجاد می‌کند، افزود: شرکت‌های دریافت‌کننده می‌توانند بر‌اساس دریافت گواهینامه‌ها از برخی شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند.
بابایی تصریح کرد: نتایج ارزیابی رییس و کارشناسان انجمن سبز اروپا به همراه سازمان محیط زیست کشور از طرح‌های بهبود کیفیت پالایشگاه و همچنین مقایسه آن با دیگر صنایع سبب شد که شرکت پالایش نفت تندگویان (تهران) موفق به کسب این گواهینامه شود که از ارزش بالایی در تعالی سازمان برخوردار است.