گروه بنگاه‌‌ها- راهکارهای تامین خوراک کارخانه‌های نفت پاسارگاد در جلسه‌ای بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل نفت پاسارگاد در این جلسه با تشریح برخی مشکلات تامین خوراک برای کارخانه‌های این شرکت، گفت: از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شستا و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مدیران بالادستی شرکت نفت پاسارگاد توقع داریم در رفع مشکلات تامین خوراک برای کارخانه‌های نفت پاسارگاد به یاری ما بشتابند. مهندس «محسن دلاویز» تامین خوراک را یکی از چالش‌های مهم شرکت نفت پاسارگاد عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برخی پالایشگاه‌ها برای تامین خوراک همکاری لازم نمی‌شود و این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی در همین پالایشگاه‌ها سهامدار است و می تواند در این زمینه کمک دهنده خوبی برای نفت پاسارگاد باشد. وی، افزایش قیمت و جهش در تولید را دو سیاست مهم کاری شرکت نفت پاسارگاد در سال جدید برشمرد و ادامه داد: برای رسیدن به این دو هدف مهم نیازمند تهیه خوراک به اندازه مورد نیاز با رفع مشکلات و چالش‌های فعلی هستیم.
مدیرعامل نفت پاسارگاد با بیان اینکه باید بتوانیم در بستری حرکت کنیم که این چالش در راستای منافع شرکت و افزایش تولید قیر رفع شود، گفت: با حل پایدار این مشکل شاهد افزایش تولید و حضور فعال‌تر در بازارهای داخلی و بین‌المللی خواهیم بود و منجر به حفظ منافع ملی در این حوزه خواهد شد.
دلاویز با تاکید بر حضور فعال و اثرگذار شرکت نفت پاسارگاد در بازارهای جهانی خاطرنشان کرد: در گذشته هیچ تفکری در حوزه صادرات این شرکت نشده بود و توانایی برای صادرات در شرکت ایجاد نشده بود که برخلاف ماموریت‌های بین‌المللی این بنگاه بزرگ اقتصادی است و ما در مسیر حل این مشکلات هستیم. وی با اشاره به افزایش تولید قیر شرکت نفت پاسارگاد به ۲ میلیون تن در دوران مدیریتی خود گفت: باید تلاش کنیم این عدد به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد که اگر چنین شود اتفاقی شگرف در این شرکت نفت رخ داده است. با وجود همه مشکلات گفته شده توانستیم در سال گذشته به سود مناسبی برسیم و شرکت در مسیر سودآوری خوبی قرار گرفت. در ادامه این نشست، معاون امور هلدینگ‌های شرکت شستا با تقدیر ویژه از عملکرد مدیریتی در شرکت نفت پاسارگاد گفت: موفقیت این شرکت در فضای رقابت نشان می‌دهد که می‌تواند در آینده هم موفق باشد و به فعالیت‌های خود بهتر از گذشته ادامه دهد. مشاور مدیرعامل شستا هم در این جلسه با تقدیر ویژه از مدیریت نفت پاسارگاد گفت: اتفاقات بسیار خوبی در شرکت نفت پاسارگاد رخ داده است که تنها بخشی از آثار آن را در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد بودیم، ولی عمده نتایج این اقدامات سازنده امسال و سال آینده در این شرکت دیده خواهد شد. دکتر سعیدی با بیان اینکه شرکت نفت پاسارگاد اتفاقات مثبتی را در این مدت به‌خود دیده است، افزود: الان در این بنگاه اقتصادی هر هفته با تغییرات مثبتی مواجه می‌شویم که نشان دهنده مدیریت خوب مهندس دلاویز است.