گروه بنگاه‌ها، فاطمه حاج‌علی: آخرین عملکرد چهار شرکت بورسی در شرح زیر اعلام شد. راه‌اندازی خط جدید سیمان سفید شرق خط تولید کلینکر سفید و سیمان سفید شرکت سیمان سفید شرق راه‌‌اندازی می‌شود. بهروز زندی، مدیرعامل سیمان سفید شرق به خبرنگار ما گفت: مشعل کوره یک هزار تنی این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین کوره سیمان سفید روشن شده و طی چند روز آینده آغاز به کار خواهد کرد. وی میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه را ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: با بهره‌برداری از این خط ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

«تکشا» ۴۲۸ ریال سود کنار گذاشت

شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در سال مالی ۹۲ با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال مبلغ ۴۲۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

این شرکت طی سال مالی ۹۲ از فروش محصولات خود معادل ۱۰۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

سود عملیاتی «تکشا» برای سال مالی ۹۲ با ۳۰ درصد کاهش نسبت به سال مالی ۹۱ مبلغ ۱۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

«قپیرا» سود ۹۳ را اعلام کرد

شرکت قند پیرانشهر پیش‌بینی سود هر سهم در سال مالی منتهی به ۳۱ تیرماه ۹۴ را با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۸۷۱ ریال اعلام کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، این رقم در مقایسه با سال مالی ۹۳ از افزایش هفت درصدی برخوردار است. شرکت فروش سال مالی ۹۴ را با افزایش ۶۸ درصدی نسبت به سال مالی ۹۲ بیش از یک هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال پیش‌بینی و علت آن را افزایش نرخ فروش شکر و افزایش تولید عنوان کرده است.

همچنین شرکت اعلام کرده هیات مدیره تصمیم دارد برای سال مالی منتهی به ۳۱ تیرماه ۹۳ تقسیم ۷۰درصد از سود خالص را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شناسایی ۱۰۲۲ ریال سود از سوی «حفاری»

شرکت حفاری شمال در صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به پایان اسفندماه ۹۲ مبلغ یک هزار و ۲۲ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد. این شرکت سود انباشته در پایان دوره مالی را بیش از دو هزار و ۹۷۸ میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین «حفاری» طی سال مالی قبل از فروش و ارائه خدمات بیش از هشت هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که از افزایش ۴۳درصدی نسبت به سال مالی ۹۱ برخوردار بوده است.