گروه بنگاه‌های اقتصادی- شرکت تایدواتر خاورمیانه ۵۳ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم سال ۹۳ را محقق کرد. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، تایدواتر سود هر سهم خود را ۷۷۶ ریال پیش‌بینی کرده بود که در نیمه سال توانست ۴۱۰ ریال آن را به تحقق برساند. این شرکت فروش سال مزبور را مبلغ یک هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که در ۶ ماهه اول سال با تحقق یک‌هزار و ۴۰ میلیارد ریال آن توانست ۵۳ درصد این پیش‌بینی را پوشش دهد. همچنین شرکت از ۲۴۶ میلیارد ریال سود ناخالص پیش‌بینی شده ۶۱ درصد آن معادل ۱۵۰ میلیارد ریال را تا شهریورماه امسال پوشش داد. تایدواتر سود عملیاتی را بیش از ۱۷۹ میلیارد ریال پیش‌بینی کرد که ۱۰۳ میلیارد ریال آن معادل ۵۸ درصد را طی ۶ ماه اول سال مالی محقق کرد. یادآوری می‌شود ترمینال ۲ بندر شهید رجایی در اواخر سال ۹۲ به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شد که این امر منجر به کاهش درآمدهای عملیاتی شرکت در سال ۹۲ شده بود.

تایدواتر از پیش‌بینی‌های خود

فراتر رفت

گروه بنگاه‌های اقتصادی- شرکت تایدواتر خاورمیانه ۵۳ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم سال ۹۳ را محقق کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، تایدواتر سود هر سهم خود را ۷۷۶ ریال پیش‌بینی کرده بود که در نیمه سال توانست ۴۱۰ ریال آن را به تحقق برساند.

این شرکت فروش سال مزبور را مبلغ یک هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که در ۶ ماهه اول سال با تحقق یک‌هزار و ۴۰ میلیارد ریال آن توانست ۵۳ درصد این پیش‌بینی را پوشش دهد. همچنین شرکت از ۲۴۶ میلیارد ریال سود ناخالص پیش‌بینی شده ۶۱ درصد آن معادل ۱۵۰ میلیارد ریال را تا شهریورماه امسال پوشش داد.

تایدواتر سود عملیاتی را بیش از ۱۷۹ میلیارد ریال پیش‌بینی کرد که ۱۰۳ میلیارد ریال آن معادل ۵۸ درصد را طی ۶ ماه اول سال مالی محقق کرد.

یادآوری می‌شود ترمینال ۲ بندر شهید رجایی در اواخر سال ۹۲ به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شد که این امر منجر به کاهش درآمدهای عملیاتی شرکت در سال ۹۲ شده بود.