گروه بنگاه‌های اقتصادی: مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی این شرکت در ۲ ماه آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، محسن دلاویز در جمع معاونان و مدیران این شرکت، با اشاره به گذشت یک‌سال از حضور وی در این بنگاه اقتصادی و تاکید بر شفافیت در امور شرکت، گفت: همه قراردادها، اسناد مناقصات، اسناد وصول مطالبات و... باید شفاف شود و در اختیار حراست و نهادهای نظارتی قرار گیرد و ما همواره از نظارت استقبال می‌کنیم تا مبادا خطای یک فرد به سیستم آسیب برساند.

وی با بیان اینکه مجموعه برای تحقق بودجه تدوین‌شده باید همه نیروی خود را به کار گیرد، اظهارکرد: گرچه نوسان و کاهش ایجاد شده در قیمت نفت بر عملکرد ما اثرگذار است، اما با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و توسعه زیرساخت‌ها، تا پایان سال، حداکثر تحقق بودجه مصوب را شاهد خواهیم بود و تا ۲ ماه آینده، مجمع عمومی فوق‌العاده برای افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی برگزار خواهد شد.

دلاویز با اشاره به برخی موفقیت‌های شرکت نفت پاسارگاد در یک‌سال گذشته، افزود: حضور موفق در عرصه‌های بین‌المللی، مبارزه با فساد سازمان یافته و مافیای قیر، حذف رانت، افزایش شفافیت در امور، افزایش رضایت‌مندی سهامداران، برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی قیر در ایران با حضور مسوولان ارشد کشوری و میهمانان خارجی، توجه ویژه به نیروی انسانی، افزایش بهره‌وری، سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی شرکت، تکریم ارباب رجوع و ... تنها نمونه‌هایی از موفقیت‌های کسب شده در یک‌سال گذشته است که با همکاری مستمر همه عزیزان همکار در شرکت حاصل شده است. مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد تصریح کرد: همه همکاران و مدیران شرکت وضعیت شرکت نفت پاسارگاد را در یک‌سال گذشته و قبل از آن به‌خوبی به‌یاد دارند و می‌دانند در یک‌سال گذشته چه اقداماتی انجام شد که امروز به موفقیت‌های ممتاز بین‌المللی رسیده‌ایم.

وی افزود: در یک‌سال گذشته هرچند عده‌ای به دلایل مختلف می‌خواستند شرکت در مسیر درست خود حرکت نکند، ولی با یاری خداوند و همکاری همه مدیران و کارکنان، به موفقیت‌های ممتازی دست یافته‌ایم که همه حتی مخالفان به آنها اذعان دارند.