گروه بنگاه‌های اقتصادی- مهتاب رحمتعلی:مدیرعامل شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صباجهاد) از راه‌اندازی تالاراختصاصی سهام این شرکت خبر داد. خسرو مصلح‌آبادی بااشاره به همکاری مشترک مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و کشتیرانی گفت: صباجهاد ۲۵ شعبه در ایران دارد که ۵ شعبه آن در تهران و ۲۰ شعبه دیگر آن در ۱۶ استان کشور فعالیت دارند.

وی از توسعه شعب شرکت به عنوان چشم‌اندازی مهم نام برد و افزود: طبق برنامه ترسیم شده مقرر شده شعب شرکت به سه شعبه در شهرستان‌ها و ۶ شعبه در تهران افزایش یابد.

تالار اختصاصی سهام شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی هفته گذشته در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

نجفی مقدم، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صباجهاد در افتتاحیه این تالار از حمایت این شرکت ازکارگزاری زیرمجموعه خود خبر داد.

وی بااشاره به سهم ۲۵ درصدی صندوق از سهام شرکت کشتیرانی گفت: تلاش خود را برای فعالیت بیشتر و قوی‌تر در حوزه بازارگردانی انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم برای سال آینده صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برای بازارگردانی و بهبود عملکردها هم در حوزه کارگزاری و هم شرکت‌هایی مثل سرمایه‌گذاری کشتیرانی راه‌اندازی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: کارگزاری صباجهاد سال ۹۴ به جمع ۵ کارگزار برتر بازار سرمایه بپیوندد. وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگزاری در سال آینده هم در حوزه سهام کشتیرانی و هم حوزه شرکت‌های زیرمجموعه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی که ۱۱ شرکت هستند، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام خواهد داد، افزود: در تلاش هستیم یک سوم از این شرکت‌ها را در سال ۹۴ وارد بازار سرمایه کنیم. در این جلسه هلاکویی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی نیز ابراز امیدواری کرد با مشارکت کارگزاری و کشتیرانی، شرکت‌های کشتیرانی والفجر، جنوب خط ایران و خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم در بورس عرضه شود.