گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن کاهش یافت.

روز دوم مارس در مقایسه با اول همین ماه قیمت مس، آلومینیوم، روی، نیکل، قلع و سرب با کاهش روبه‌رو شدند. در این روز هر تن آلومینیوم ۱۵۳دلار نسبت به اول مارس ارزان شد و بر روی ۲هزار و ۷۵۵دلار ایستاد. قیمت نقدی آلومینیوم در روز مورد بررسی ۲هزار و ۹۰۸دلار بود.
همچنین مس، سرب و روی به ترتیب 134دلار، 71دلار و 180دلار کاهش نشان داده‌اند.
قیمت نقدی مس، سرب و روی به ترتیب در تاریخ دوم مارس به ۶هزار و ۵۶دلار، یک هزار و ۹۰۹دلار و ۳هزار و ۳۶۵دلار رسید ولی قیمت این فلزات در روز اول مارس به ترتیب ۶هزار و ۱۹۰دلار، یک هزار و ۹۸۰دلار و ۳هزار و ۵۴۵دلار بوده است.
از سوی دیگر قلع در روز دوم مارس 13هزار و 475دلار قیمت داشت که در روز مقایسه 13هزار و 545دلار بود و 70دلار با کاهش قیمت روبه‌رو شد.
نیکل نیز در این تاریخ ۴۴هزار و ۳۱۰دلار قیمت نقدی داشت که نسبت به روز مورد بررسی نیکل یک هزار و ۳۰دلار کاهش یافته است. قیمت نقدی این فلز در تاریخ اول مارس ۴۵هزار و ۳۴۰دلار بوده است.
از سوی دیگر فروش سه ماهه فلزات پایه هم در بورس فلزات لندن با کاهش قیمت مواجه بوده است. آلومینیوم، مس و روی به ترتیب 2هزار و 751دلار، 6هزار و 95دلار و 3هزار و 386دلار بوده که نسبت به روز اول مارس آلومینیوم 98دلار، مس 66دلار و روی 164دلار کاهش قیمت داشته‌اند. قیمت این فلزات در تاریخ اول مارس به ترتیب 2هزار و 849دلار، 6هزار و 161دلار و 3هزار و 550دلار بوده است.
همچنین سرب در روز دوم مارس یک هزار و ۸۷۵دلار و در روز مورد بررسی یک هزار و ۹۲۸دلار بوده که با افت ۵۳دلاری مواجه شد.
از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه نیکل و قلع به ترتیب با کاهش 500دلاری و 100دلاری رو‌به‌رو شدند.
قیمت فروش سه ماهه نیکل در دوم مارس ۴۱ هزار و ۳۰۵دلار و در اول مارس ۴۱هزار و ۸۰۵دلار بود. قلع نیز در این تاریخ از مرز ۱۳هزار و ۴۰۰دلار بالاتر نرفت و قیمت این فلز در تاریخ اول مارس ۱۳هزار و ۵۰۰دلار بوده است.