گروه بورس‌فلزات- قیمت انواع فلزات غیر آهنی در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن کاهش یافت این در حالی است که نرخ مس بر خلاف سایر فلزات با افزایش همراه بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد،‌ خرید نقدی مس با رشد ۳۷دلاری در هر تن به ۷هزارو ۸۴۷دلار رسید. فروش نقدی این فلز در ۲۶آوریل با نرخ ۷هزار و ۸۴۸دلار انجام شد.بنابر این گزارش خرید و فروش سه ماهه این فلز با نرخ به ترتیب ۷هزار و ۸۱۵و ۷هزار و ۸۱۶دلار صورت گرفت. بر اساس این گزارش خرید نقدی آلومینیوم با کاهش ۱۵دلار با قیمت ۲هزار و ۷۹۵دلار صورت گرفت.
فروش نقدی آلومینیوم در 26آوریل با قمیت دوهزارو 797دلار انجام شد. بر این اساس روی هم طی مبادلات 26آوریل نسبت به روز قبل با افت 15دلار با نرخ سه‌هزار و 685دلار صورت گرفت. فروش نقدی این فلز در تاریخ ذکر شده با قیمت هر تن سه‌هزار و 690دلار انجام شد.
همچنین خرید و فروش سه ماهه روی در ۲۶آوریل با نرخ هر تن به ترتیب سه‌هزار و ۷۳۰دلار و سه‌هزار و ۷۳۵دلار صورت گرفت.
بر اساس این گزارش سرب و قلع هم در رینگ مبادلاتی LME بانرخ یک‌هزار و 950و 13هزار و 545دلار خریداری شدند. فروش نقدی سرب و قلع در رینگ مبادلات بورس فلزات لندن با قیمت یک هزار و 951دلار و 13هزار و 550دلار در هر تن صورت گرفت. همچنین نیکل هم با افت یک هزار و یکصد دلاری در هر تن طی مبادلات روز 26 آوریل به قیمت 48هزار و 600 دلار به صورت نقدی خریداری شده و فروش آن نیز با نرخ 48هزار و 700 دلار انجام شد. در تاریخ 26 آوریل قیمت خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم دو هزار و 820 و دو هزار و 821 دلار در هر تن بود. این گزارش حاکی است خرید و فروش سه ماهه سرب در بورس فلزات لندن با قیمت یک هزار و 973 دلار و یک هزار و 975 دلار صورت گرفت.
این گزارش همچنین می‌افزاید: موجودی انواع فلز انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۶ آوریل آلیاژ آلومینیوم به ۹۱هزار و ۲۰۰ تن، آلومینیوم ۸۲۹هزار و ۵۲۵ تن، مس ۱۶۱هزار و ۱۷۵ تن، سرب ۴۱هزار و ۴۵۰ تن، نیکل ۵هزار و ۵۲ تن، قلع ۸هزار و ۶۰۵ تن و روی ۹۷هزار و ۹۰۰ تن بود که از این مقدار ۸۳هزار و ۹۴۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۱۰هزار و ۷۵ تن آلومینیوم، ۱۴۲هزار و ۴۰۰ تن مس، ۴۰هزار و ۶۷۵ تن سرب، ۳هزار و ۶۲۴ نیکل، ۸هزار و ۴۳۵ تن قلع و ۸۹هزار و ۵۲۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.