گروه بورس‌فلزات- قیمت انواع فلز مس، آلومینیوم، سرب، نیکل و قلع در مبادلات پانزدهم ژوئن با افزایش همراه بود در حالی که نرخ روی در همین روز کاهش یافت.
بنابراین گزارش آلومینیوم با رشد ۱۸دلاری در هر تن با نرخ دوهزار و ۶۶۸دلار خریداری شد. این فلز با نرخ دوهزار و ۶۶۸دلار و ۵۰سنت نیز به فروش رسید. خرید و فروش سه‌ماهه آلومینیوم در پانزدهم ژوئن هر تن با قیمت دوهزار و ۷۱۵دلار و ۵۰سنت و دوهزار و ۷۱۶دلار صورت گرفت.
براساس این گزارش مس نیز با رشد 99دلاری در هر تن همراه شد و با قیمت هر تن 7هزار و 470دلار به صورت نقدی خریداری شد و فروش نقدی این فلز در 15ژوئن با نرخ 7هزار و 480دلار انجام شد.

این گزارش حاکی است، خرید و فروش این فلز با پیش‌بینی کاهش این فلز مواجه شد خرید سه ماهه آن با نرخ ۷هزار و ۳۸۰دلار و فروش سه ماهه آن با نرخ ۷هزار و ۳۸۱دلار صورت گرفت.
سرب و قلع نیز هر یک با رشد 24 و 70دلاری در هر تن با نرخ دوهزار و 359دلار و 50سنت و 14هزار و 270دلار به صورت نقدی خریداری شدند.
فروش نقدی آنها هم با نرخ دوهزار و ۳۶۰دلار و ۱۴هزار و ۲۷۵دلار صورت گرفت. خرید و فروش سه‌ماهه سرب در رینگ مبادلاتی ۱۵ژوئن با نرخ دوهزار و ۳۵۲دلار و دوهزار و ۳۵۳دلار انجام شد.
قلع هم با نرخ 14هزار و 50دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن 14هزار و یکصد دلار به صورت سه‌ماهه به فروش رسید.
نیکل نیز رشد ۱۰۵دلاری در هر تن را تجربه کرد و نرخ خرید نقدی این فلز ۴۱هزار و ۲۰۰تن و فروش نقدی آن با قیمت ۴۱هزار و ۳۰۰تن انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه نیکل در مبادلات پانزدهم ژوئن هر تن به ترتیب با نرخ 40هزار و 800دلار و 40هزار و 900دلار صورت گرفت.
این گزارش همچنین می‌افزاید: روی تنها فلزی بود که در مبادلات پانزدهم ژوئن با افت ۲۵دلاری مواجه شد. نرخ خرید این فلز سه‌هزار و ۶۷۵دلار و فروش نقدی آن با قیمت سه‌هزار و۶۸۰دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه روی در ریگ 15ژوئن هر تن با نرخ 3هزار و 675دلار و سه‌هزار و 685دلار صورت گرفت.
موجودی انبارهای بورس‌فلزات لندن در پانزدهم ژوئن معادل ۸۳۰هزار و ۸۵۰تن آلومینیوم، ۱۱۹هزار و ۷۵تن مس، ۴۲هزار و ۹۷۵تن سرب، ۹هزار و ۱۲۶نیکل، ۱۱هزار و ۳۶۵تن قلع و ۷۵هزار و ۸۷۵تن روی بود که از این مقدار ۷۹۵هزار و ۲۲۵تن آلومینیوم، ۱۰۸هزار و ۴۲۵تن مس، ۴۱هزار و ۹۰۰تن سرب، ۸هزار و ۶۵۸تن نیکل، ۱۱هزار و ۱۳۰تن قلع و ۶۸هزار و ۸۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.