گروه بورس فلزات - قیمت آلومینیوم، مس، قلع و روی در مبادلات بیست و دوم ژوئن کاهش و در مقابل نرخ سرب و نیکل با افزایش همراه شد.
براساس این گزارش، در مبادلات قیمت آلومینیوم ۷دلار در بیست و دوم ژوئن کاهش یافت و با نرخ ۲هزار و ۶۵۹دلار در هر تن خریداری شد، فروش نقدی این فلز نیز در این روز ۲هزار و ۶۵۹دلار و ۵۰ سنت در هر تن بود.

همچنین آلومینیوم به صورت سه ماهه با نرخ 2هزار و 708دلار و 2هزار و 709دلار خرید و فروش شد.
این گزارش می‌افزاید: مس نیز در مبادلات بیست و دوم ژوئن هر تن ۵۰دلار کاهش یافت و با نرخ ۷هزار و ۵۰۰دلار خریداری شد، فروش نقدی این فلز نیز با نرخ ۷هزار و ۵۱۰دلار صورت گرفت.
روی نیز در مبادلات بیست و دوم ژوئن هر تن با 50دلار کاهش رو به رو شد. به گونه‌ای که نرخ خرید نقدی این فلز 3هزار و 524دلار و 50سنت انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه مس در مدت یادشده هر تن با نرخ ۷هزار و ۴۶۵دلار و ۷هزار و ۴۷۰دلارصورت گرفت. خرید و فروش سه‌ماهه روی نیز در مدت مورد بررسی با قیمت ۳هزار و ۵۲۳دلار و ۵۰سنت و ۳هزار و ۵۲۴دلار صورت گرفت.
قلع هم در مبادلات بیست و دوم ژوئن افت 26 دلاری در هر تن را تجربه کرد و با نرخ 13‌هزار و 880 دلار به صورت نقدی خریداری شد و با قیمت هر تن 13هزار و 900 دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه این فلز هم در رینگ مبادلاتی بورس لندن در مدت یاد شده با قیمت هر تن ۱۳هزار و ۸۵۰ دلار و ی۱۳هزار و ۸۷۰ دلار و ۵ سنت انجام شد.
سرب و نیکل در میان محصولات فلزی مبادله شده در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با افزایش قیمت روبه‌رو بودند به گونه‌ای که نیکل با 85 دلار در هر تن بیشترین افزایش قیمت را در میان این محصولات به خود اختصاص داد.
در مدت یاد شده هر تن نیکل در رینگ مبادلات بورس فلزات لندن به قیمت ۳۷هزار و ۶۰۰ دلار به صورت نقدی خریداری و به نرخ ۳۷هزار و ۶۰۰ دلار و ۵ سنت به فروش رسید.
خرید و فروش هر تن فلز نیکل در مبادلات بیست و دوم ژوئن بورس فلزات لندن به قیمت 37هزار و 500 دلار و 37هزار و 550 دلار صورت گرفت.
سرب نیز در مدت یاد شده در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با افزایش ۳ دلاری در هر تن به نرخ ۲هزار و ۵۲۵ دلار به صورت نقدی خریداری شد و در این مدت به قیمت ۲هزار و ۵۳۰ دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه سرب در مدت یاد شده در مبادلات بورس فلزات لندن به ترتیب به قیمت 2هزار و 500 دلار و 2هزار و 505 دلار صورت گرفت.