شرکت صنعتی نانشان (Nanshan) در نظر دارد پس از تکمیل مراحل خرید دارایی از عمده‌ترین سهامدار خود، تبدیل به تنها اسملتر آلومینیوم چینی شود. به گزارش سیمافلز به نقل از متال بولتن، نانشان در نظر دارد ۷۵درصد سهام در شرکت آلومینا لانگکو (Langkou) و شرکت فویل آلومینیوم یانتای (Yantai) و نیز یک تاسیسات آلومینیوم الکترولیتی ۱۰۰هزار تنی و یک نیروگاه ۶۰هزار کیلوواتی از گروه نانشان را خریداری نماید. شرکت دونگهای آلومینا (Dongha Alumina) از یک ظرفیت ۶۰۰هزار تنی آلومینا در سال برخوردار است در حالی‌که شرکت دونگهای فویل (Foil) قادر است سالانه ۵۰هزار تن فویل آلومینیومی تولید کند.

نانشان در نظر دارد تامین اعتبار لازم برای خرید از طریق ۷۰۰میلیون سهام جدید در جایگاه خصوصی به حداکثر ۱۰ سرمایه‌گذار از جمله گروه نانشان را حدود ۵/۳میلیارد یوآن و یا ۴۳۹میلیون دلار افزایش دهد.

نانشان دارای یک ظرفیت ۳۶هزار تنی برای ذوب آلومینیوم، یک ظرفیت ۶۰هزار تنی برای اکسترود سازی و یک ظرفیت ۲۰۰هزار تنی برای نورد گرم و نورد سرد می‌باشد. گروه نانشان که مالک ۵/۴۷درصد سهام شرکت صنعتی نانشان می‌باشد در جریان ساخت یک پالایشگاه آلومینا ۴۰۰هزار تنی در استان شرقی شاندونگ قرار گرفته است.