دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۹‌هزار و۵۱۰تن انواع فولاد، آلومینیوم ومس به ارزش ۳۱۰میلیارد و۷۷۲ میلیون و ۴۶۰‌هزار ریال داد وستد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روزیکشنبه شاهد جمعا ۳۲‌هزار و۱۲۰‌تن عرضه و در مقابل ۸۴هزار و۶۰۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، دیروز در گروه فولاد، در۵ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۱۵هزار و ۲۰‌تن انواع محصولات فولادی به ارزش ۱۰۶میلیارد و ۶۲۵میلیون و ۹۲۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۹۹/۷۶ و ۳۱/۳۴‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

دیروز در گروه آلومینیوم نیز در ۱۰ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۲‌هزار و ۷۱۰‌تن انواع شمش آلومینیومی به ارزش ۸۶میلیارد و ۶۹۷میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۸۹/۱۳ و ۹۰/۲۷‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه محصولات مسی نیز یک‌هزار و ۷۸۰‌تن انواع مس در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۱۷میلیارد و۴۴۹میلیون و ۴۴۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۲/۹ و ۷۹/۳۷‌درصد از کل بازار را در روز یکشنبه شامل می‌شد.

براساس این گزارش در گروه محصولات روی با وجود عرضه ۶۰تن شمش روی هیچ‌گونه داد وستدی انجام نشد.

همچنین در گروه محصولات کنسانتره نیز هیچ‌گونه معامله‌ای انجام نشد.