دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۱‌هزار و ۲۳۰‌تن انواع فولاد، مس و آلومینیوم به ارزش ۱۱۹میلیارد و ۴۷۸‌میلیون و ۴۲۰‌هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۴۰هزار و ۳۸۰‌تن عرضه و در مقابل ۴۱‌هزار و ۵۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه محصولات فولاد، ۱۰هزار و ۷۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۱۳رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۵۶میلیارد و۵۹۴میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۷/۸۹ و ۳۷/۴۷درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد. شایان ذکر است در روز چهارشنبه ۷۴۰‌تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۴۹میلیارد و ۸۷۱میلیون ۸۰‌هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر حجم و ارزش ۵۹/۶ و ۷۴/۴۱درصد از کل بازار را به خود

اختصاص داد. همچنین در این روز مقدار ۴۲۰‌تن آلومینیوم در ۳رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۳میلیارد و ۱۲میلیون و ۹۴۰‌هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۴/۳ و ۸۹/۱۰درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است با وجود عرضه ۸۰‌تن شمش روی و ۲۰‌تن تقاضا برای آن به دلیل به توافق نرسیدن خریدار و فروشنده بر سر قیمت، هیچ‌گونه داد و ستدی در این گروه انجام نشد.

بر اساس این گزارش در روز چهارشنبه در گروه محصولات کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.