دیروز در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۵‌هزار و ۵۵۰‌تن انواع فولاد، آلومینیوم و مس به ارزش ۱۴۰ میلیارد و ۴۵۴‌میلیون و ۵۱۰‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۲۱هزار و ۸۳۰‌تن عرضه و در مقابل ۹۲‌هزار و ۹۱۰تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، دیروز در گروه محصولات فولاد، ۱۴‌هزار و ۶۳۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۰۰‌میلیارد و ۳۶۲‌میلیون و ۶۱۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۸/۹۴ و ۴۶/۷۱‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد. همچنین در این روز مقدار ۵۴۰‌تن آلومینیوم در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۶میلیارد و ۵۸‌میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۵/۳ و ۴۳/۱۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، در روز چهارشنبه ۴۰۰‌تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۲۴‌میلیارد و ۳۳میلیون ریال به صورت نقدی داد‌و‌‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۵۷/۲ و ۱۱/۱۷‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. در روز مورد بررسی، ۴۰‌تن شمش روی با درجه خلوص ۹۹/۹۹‌درصد نیز عرضه شد که به دلیل نبود تقاضا برای آن، هیچ‌گونه معامله‌ای در این گروه انجام نشد. بر‌اساس این گزارش، در روز چهارشنبه در گروه محصولات کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.