بازار در بورس فلزات چگونه بود؟

گروه بورس فلزات- دنیای اقتصاد برای اطلاع خوانندگان از وضعیت عرضه و قیمت انواع آلومینیوم، فولاد، مس و کنسانتره مولیبدن در سه‌شنبه در هفته جاری و مقایسه آن با هفته قبل در بورس فلزات تهران گزارشی تهیه کرده است که متن آن در پی می‌آید: گروه معاملاتی آلومینیوم

آلومینیوم ایران ۳۲۰تن شمش خالص ۱۰۰۰P نقدی را به قیمت کیلویی ۳۰هزار و ۶۱۱ریال عرضه کرد ولی تی‌بار EC-۱۳۵۰ این شرکت با وجود عرضه ۱۰۰تنی با شرایط نقد بدون مشتری بود و دادوستدی صورت نگرفت.

گروه معاملاتی فولاد

فولاد خراسان ۴۰۰تن میلگرد ۲۵/۲۲-A۳ و ۶۰۰تن میلگرد ۲۰/۱۸/۱۶/۱۴- A۳ به صورت سلف تحویل برای ۳۰دی ماه به قیمت کیلویی ۶هزار و ۲۰۰ریال عرضه کرد ولی هر چند این نوع محصول روز دوشنبه هفته جاری عرضه شده بود ولی به علت عدم تقاضا معامله‌ای صورت نگرفت.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران ۷۳۰تن میلگرد ۱۰/۸-A۲ و ۲هزار و ۹۲۰تن میلگرد۲۰/۱۸/۱۶/۱۴ -A۳ را به صورت سلف تحویل برای ۳۱فروردین ماه ۸۶ به قیمت کیلویی ۵هزار و ۶۵۰ریال عرضه کرد که این نوع محصول گروه ملی در دوشنبه هفته جاری بدون مشتری بود و معامله نشد ولی نسبت به چهارشنبه گذشته در هر کیلو ۵۰ریال گران‌تر معامله شد.

گروه معاملاتی مس

سه‌شنبه روزی بی‌رونق برای مس بود و شرکت ملی مس ۱۰هزار تن مس کم‌عیار را نقدی عرضه کرد ولی این نوع مس با تقاضایی مواجه نشد و دادوستدی صورت نگرفت.

گروه معاملاتی کنسانتره مولیبدن

دیروز شرکت ملی مس انواع سولفور مولیبدن را عرضه کرد و روز پرباری در این گروه را پشت‌سر گذراند.

شرکت ملی ۱۰تن سولفور مولیبدن نقدی به قیمت کیلویی ۲۱۳هزار و ۱۸۲ریال، ۲۰تن سولفور مولیبدن نقد به قیمت ۲۱۳هزار و ۴۸۳ریال، ۲۰تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۱۸هزار و ۲۱۵ریال، ۱۰تن سولفور مولیبدن نقدی به قیمت ۲۱۳هزار و ۴۷۰ریال، ۱۰تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۱۴هزار و ۱۱۰ریال، ۳۰تن سولفور مولیبدن نقدی به قیمت ۲۱۹هزار و ۳۴۳ریال، ۳۰تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۱۳هزار و ۶۸۰تن، ۱۰تن سولفور مولیبدن به ارزش کیلویی ۲۱۶هزار و ۱۷۸ریال، ۳۰تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۲۰هزار و ۲۷۹ریال و ۲۰تن سولفور مولیبدن نقدی کیلویی ۲۱۷هزار و ۶۶۲ریال را عرضه کرد.

البته دیروز شرکت ملی مس ۲۹۰تن انواع سولفور مولیبدن را عرضه کرد ولی از این میزان تنها ۱۹۰تن معامله شد و ۱۰۰تن باقیمانده به علت فقدان تقاضا معامله‌ای صورت نگرفت.