روز یکشنبه هفته جاری در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۳۶‌هزار و ۸۲۰ تن انواع فولاد و مس به ارزش ۳۴۰‌میلیارد و ۶۵۲‌میلیون و ۵۷۰‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۳۹‌هزار و ۹۸۰ تن عرضه و در مقابل ۱۲۱‌هزار و ۳۹۰ تن تقاضا بود.

این گزارش حاکی است، در گروه فولاد، در ۱۴ رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۳۴‌هزار و ۹۰۰ تن انواع ورق، میلگرد و تیرآهن به ارزش ۲۳۷‌میلیارد و ۷۲۴‌میلیون و ۴۱۰‌هزار ریال به صورت سلف معامله شد که از نظر حجم و ارزش به ترتیب ۷۸/۹۴ و ۷۸/۶۹‌‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز یک‌هزار و ۹۲۰تن مس مفتول و کاتد در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۰۲میلیارد و ۹۲۸‌میلیون و ۱۶۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۲/۵ و ۲۲/۳۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، در جلسه معاملاتی روز یکشنبه هفته جاری ۲۰۰ تن شمش ۱۰۰۰ پوندی آلومینیومی به صورت نقد عرضه شد که با وجود ۸۰ تن تقاضا برای آن، به دلیل به توافق نرسیدن عرضه‌کنندگان و خریداران بر سر قیمت، هیچ معامله‌ای انجام نگرفت.

همچنین در گروه معاملاتی روی نیز، ۴۰ تن شمش روی با درجه خلوص ۹۹/۹۹ درصد عرضه شد که به دلیل نبود تقاضا برای آن هیچ‌گونه داد‌و‌ستدی صورت نگرفت.

در این روز در گروه کنسانتره فلزات گرانبها و مولیبدن نیز هیچ‌گونه عرضه‌‌ای صورت نگرفت.