اصفهان- خبرنگار دنیای اقتصاد- مجموعه قائم‌رضا به‌رغم حرکت خوبی که در صنعت کشور داشت با مشکلاتی مواجه شد که با تجدید ساختار و تولد شرکت سرمایه‌‌گذاری پرشیافلز اسپادانا به عنوان هلدینگ، ما شاهد تحول چشمگیر و اوج‌گیری مجدد این مجموعه خواهیم بود. مهندس احمدعلی هراتی‌نیک، معاون وزیر صنایع و رییس سازمان ایمیدرو در جریان بازدید از شرکت سرمایه‌گذاری پرشیافلز اسپادانا و سایت شرکت مجتمع صنایع قائم‌رضا از شرکت‌های تحت پوشش این هلدینگ با بیان این مطلب افزود: این شرکت با ترکیب نیروهای موجود شامل متخصصان بازنشسته و باتجربه ذوب‌آهن در کنار نیروهای جوان و مستعد دانشگاهی شرایط بسیار مطلوبی را به وجود آورده تا این مجموعه بتواند مسوولیت اجرای پروژه‌های سنگینی را در کشور به عهده بگیرد و نیازی هم به به کارگیری نیرو از نقاط دیگر نداشته باشد.

وی با اشاره به توان بالای این مجموعه و برنامه‌های توسعه صنعت فولاد کشور گفت: این مجموعه قدرتمند نباید خودش را در اصفهان متمرکز کند بلکه باید آماده فعالیت در نقاط مختلف کشور شود.

وی افزود: انتظار من از این مجموعه این است که با توجه به تجربه‌ای که دارید در هشت پروژه استانی فعال‌تر ظاهر شوید و سهم بیشتری از پروژه‌های کشور را به خود اختصاص دهید چرا که شما خلاق هستید و این جزو خصایص و ویژگی کار مهندسی است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مجموعه توصیه کرد که با برنامه‌ریزی در کارها، تلاش و کوشش پروژه‌های در دست اجرا را به اتمام رسانده و به دنبال پروژه‌های جدید باشید.

مهندس مسعود ابکاء مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری پرشیا فلز اسپادانا نیز طی سخنانی ضمن خیرمقدم و قدردانی از کمک‌های ایمیدرو به توان بالای این مجموعه اشاره کرد و گفت: مجموعه ما بیشتر از هر مجموعه دیگری در کشور کار ساخت و مهندسی انجام داده است و در آینده باید بیشتر و بهتر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌ کوره بلند زرند گفت: ما پیام کوره بلند زرند را دریافت کردیم، ما هیچ رقیبی در کوره بلند نداریم اما اگر سکوت کنیم رقیبان از ما جلو می‌افتند.

مهندس ابکاء همچنین به سابقه فعالیت در پروژه‌های سیمان کشور اشاره نمود و گفت: این مجموعه در پروژه‌های سیمان کشور از جمله فیروزکوه و سیمان خاکستری ساوه کارنامه بسیار درخشانی دارد.

مهندس ابکاء از طرف هیات‌مدیره هلدینگ پرشیا فلز اسپادانا و شرکت‌های قایم رضا و فولاد تکنیک به ایمیدرو اطمینان داد که با ایجاد شرایط و ساختار جدید مجموعه بتواند بزرگ‌ترین بازوی بخش مهندسی ساخت را در صنعت فولاد به انجام برساند.

در این جلسه مهندس مسعود دادخواه مدیرعامل شرکت صنایع قایم رضا و چند تن از مدیران پروژه‌های طرح توازن، گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه را ارائه نمودند.

مهندس احمد علی هراتی نیک و هیات همراه پس از نشست با مدیران این مجموعه از سایت شرکت صنایع قایم رضا بازدید کردند.