گروه بورس‌فلزات - در مبادلات سوم جولای (۱۲تیر) قیمت انواع فلز آلومینیوم، مس، سرب و روی با افزایش همراه بود و نرخ نیکل و قلع کاهش یافت.

بنابراین گزارش، قیمت آلومینیوم هر تن ۵دلار افزایش یافت. نرخ خرید نقدی آلومینیوم در این مبادلات معادل ۲هزار و ۶۹۵دلار بود و فروش نقدی آن هم در مبادلات یاد شده با نرخ ۲هزار و ۶۹۶دلار صورت گرفت. مس نیز در مبادلات سوم جولای در هر تن ۱۱۰دلار رشد کرد. نرخ خرید نقدی این فلز ۷هزار و ۸۴۰دلار و فروش نقدی آن با نرخ ۷هزار و ۸۴۱دلار انجام شد.

روی نیز در مبادلات سوم جولای با رشد ۴۰دلاری با نرخ ۳هزار و ۴۴۰دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن ۳هزار و ۴۴۵دلار به فروش رسید.

نیکل و قلع به ترتیب با افت ۵۵۰ و ۱۷۵دلاری در هر تن مواجه شدند و با نرخ ۳۶هزار و ۳۵۰دلار و ۱۳هزار و ۸۷۵دلار به صورت نقدی خریداری شدند. فروش نقدی آنها هم با نرخ ۳۶هزار و ۳۵۵دلار و ۱۳هزار و ۸۸۰دلار صورت گرفت.

خرید و فروش سه ماه مس در رینگ مبادلات سوم جولای با نرخ ۷هزار و ۷۳۵دلار و ۷هزار و ۷۳۶دلار انجام شد. آلومینیوم نیز با نرخ ۲هزار و ۷۵۱دلار به صورت سه‌ماه خریداری شده و با نرخ ۲هزار و ۷۵۲دلار به صورت سه‌ماه به فروش رسید. خرید و فروش سه ماه روی هم در رینگ سوم جولای با نرخ ۳هزار و ۴۴۰دلار و ۳هزار و ۴۴۱دلار صورت گرفت. موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌‌فلزات لندن در تاریخ سوم جولای به ترتیب آلیاژ آلومینیوم ۸۰هزار و ۸۸۰تن، آلومینیوم ۸۲۳هزار و ۱۰۰تن، مس ۱۱۲هزار و ۲۵تن، سرب ۴۴هزار و ۸۵۰تن، نیکل ۸هزار و ۸۸۶تن، قلع ۱۲هزار و ۵۵۵تن و روی معادل ۷۲هزار و ۵۰۰تن بود.