گروه بورس‌فلزات- در حالی که قیمت تیرآهن طی مبادلات هفته گذشته روند به رشدی را در بازار طی می‌کرد، اما روز چهارشنبه گذشته قیمت این محصول با افت مواجه شد.
براساس این گزارش، توقف روند رو به رشد قیمت تیرآهن طی هفته گذشته در حالی رخ داد که نرخ تیرآهن در مبادلات روز چهارشنبه با وجود افت قیمت نسبت به روز شنبه بیشتر بود.

طی هفته گذشته قیمت هر شاخه تیرآهن 14 از یک‌میلیون و 125هزار ریال در روز شنبه به ترتیب به مبلغ یک‌میلیون و 150هزار ریال، یک‌میلیون و 160هزار ریال و یک‌میلیون و 170هزار ریال طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه به فروش رسید.
اما با وجود روند افزایشی قیمت تیرآهن ۱۴ این محصول در مبادلات روز چهارشنبه هفته گذشته با افت نرخ، نسبت به روز‌های قبل از آن مواجه و به نرخ یک‌میلیون و ۱۴۰هزار ریال عرضه شد.
در این میان، قیمت هر شاخه تیرآهن 16 و 18 نیز طی هفته گذشته با نوسان قیمت همراه شد به گونه‌ای که این دو محصول از یک‌میلیون و 415هزار ریال و یک‌میلیون و 825هزار ریال در روز شنبه به مبلغ یک‌میلیون و 470هزار ریال و یک‌میلیون و 840هزار ریال به فروش رسیدند.
طی مدت یادشده، قیمت هر شاخه تیرآهن ۲۰ از ۲میلیون و ۵۹۰هزار ریال در روز شنبه به مبلغ ۲میلیون و ۵۸۰هزار ریال در روز چهارشنبه رسید.
طی هفته گذشته سبد تیرآهن درشت نیز ابتدا روند افزایشی داشت اما در مبادلات روز چهارشنبه این روند متوقف شد.
بنابراین گزارش، هر شاخه تیرآهن ۲۲ از ۲میلیون و ۷۴۰هزار ریال روز شنبه به ۲میلیون و ۷۸۰هزار در یکشنبه، ۲میلیون و ۸۵۰هزار ریال دوشنبه، ۲میلیون و ۸۱۰هزار ریال سه‌شنبه و ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال در مبادلات روز چهارشنبه به فروش رسید.
طی مدت یادشده، همچنین قیمت هر شاخه تیرآهن 24 با طی روند افزایشی از 3میلیون و 440هزار ریال در مبادلات شنبه به 3میلیون و 520هزار ریال در مبادلات روزچهارشنبه رسید.
قیمت هر شاخه تیرآهن ۲۷ از ۴میلیون و ۶۰۰هزار ریال در روز شنبه روند افزایشی را در طول هفته طی کرد. در چهارشنبه هفته یادشده با توقف رشد، نرخ آن به ۴میلیون و ۷۵۰هزار ریال رسید.
این گزارش می‌افزاید: طی هفته گذشته قیمت میلگرد در بازار غیررسمی بدون هیچ گونه نوسانی مبادله شد به گونه‌ای که میلگرد 8 آجدار کلاف اهوازی طی 5روز کاری هفته مورد بررسی به قیمت 6هزار و 550ریال عرضه شد.
میلگرد ۱۰ آجدار شاخه و ۱۲ آجدار اردبیل نیز بدون تغییر قیمت طی هفته گذشته به همان مبلغ ۶هزار و ۴۰۰ریال به فروش رسیدند.ثبات و آرامش در سایر سایزهای میلگرد در بازار غیررسمی حکمفرما بود به طوری که محصولات ارائه‌شده از سوی میانه، کرمانشاه و اردبیل نیز بدون نوسان قیمت طی ۵روز کاری هفته گذشته مورد مبادله قرار گرفتند.