دیروز در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۲۶هزار و ۴۱۰تن انواع فولاد، آلومینیوم و کنسانتره مولیبدن به ارزش ۲۱۹میلیارد و ۹۲۴‌میلیون و ۶۰‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در روز چهارشنبه شاهد جمعا ۳۸‌هزار و۹۵۰‌تن عرضه و در مقابل ۷۳‌هزار و ۷۷۰‌تن تقاضا برای این محصولات بود.

این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه در گروه فولاد، در ۱۵ رینگ معاملاتی جداگانه ۲۶هزار و ۲۵۰‌تن انواع محصولات فولاد به ارزش ۱۸۱‌میلیارد و ۲۹۰‌میلیون و ۴۰۰هزار ریال به صورت سلف داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۹/۹۹ و ۴۳/۸۲‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه در گروه محصولات کنسانتره مولیبدن ۱۴۰‌تن سولفور مولیبدن در ۱۰ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۳۸‌میلیارد و ۹۹‌میلیون و ۶۶۰‌هزار ریال به صورت نقدی داد‌و‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۳/۰ و ۳۲/۱۷‌درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز مقدار ۲۰‌تن شمش آلومینیوم در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۵۳۴‌میلیون ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۸/۰ و ۲۵/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز چهارشنبه در گروه محصولات مس و روی هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.