روز یکشنبه ۲۸/۰۵/۱۳۸۶ در بورس فلزات تهران، جمعا ۱۳‌هزار و۱۶۰ تن انواع فولاد و مس به ارزش ۲۷۰‌میلیارد و ۱۵۹‌میلیون و ۷۲۰‌هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا ۲۴هزار و۴۳۰ تن عرضه و در مقابل ۳۸‌هزار و۷۱۰ تن تقاضا برای محصولات فوق‌‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۱۰‌هزار و ۱۸۰ تن انواع محصولات فولادی در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۵۷‌میلیارد و ۶۴۱‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال به صورت نقد و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۵/۷۷ و ۳۴/۲۱ درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است در روز مورد بررسی ۲‌هزار و ۹۸۰ تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۲۱۲‌میلیارد و ۵۱۸‌میلیون ۳۲۰‌هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر حجم و ارزش ۶۵/۲۲ و ۶۶/۷۸ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز یکشنبه در گروه محصولات آلومینیوم نیز با وجود عرضه ۳۰۰ تن شمش آلومینیوم، به دلیل فقدان تقاضا در این گروه هیچ دادوستدی انجام نشد.

شایان ذکر است در روز یکشنبه در گروه محصولات روی و کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.