گروه بورس کالا- با وجود عرضه‌های متفاوت شکر و برنج وارداتی در رینگ کشاورزی، به دلیل نبود توافق دو طرف معامله تنها ۲۲ تن برنج وارداتی هندی به قیمت هر کیلو یک هزار و ۷۹۰ تومان فروخته شد.

مبادلات دیروز رینگ کشاورزی بورس کالا با معامله تنها ۲۲ تن برنج وارداتی به قیمت هر کیلو یک هزار و ۷۹۰ تومان به پایان رسید. در ابتدای معاملات ۵۰ تن برنج وارداتی روی تابلو رفت اما در ادامه ۲۲ تن محصول با همان نرخ عرضه‌کننده در بازار فروخته شد. اما در ادامه مبادلات، ۴ هزار و ۱۲۰ تن شکر سفید تولیدی کارخانه دعبل و کارخانه کشت و صنعت کارون وارد بازار شد که در پایان تنها برای ۵۰۰ تن محصول دعبل تقاضا انجام شد که در پایان برای این محصول هم به دلیل نبود توافق خریدار و فروشنده دادوستدی برای این تقاضا صورت نگرفت، کمترین نرخ عرضه به ازای هر کیلو یک هزار و ۲۰۴ تومان و ۷ ریال بود که در برابر آن بیشترین نرخ تقاضا یک هزار و ۱۷۰ تومان برآورد شد.

هر چند تولیدکننده برای دومین بار عرضه ۵۰۰ تنی کارخانه دعبل را روی تابلو برد، اما باز هم به دلیل اختلاف زیاد دو طرف معامله دادوستدی برای آن انجام نشد.

شکر عرضه شده توسعه نیشکر که در قالب تولیدی چند کارخانه انجام شد در فاصله قیمتی یک هزار و ۲۰۴ تومان و ۷ ریال تا یک هزار و ۲۲۵ تومان در هر کیلو قرار گرفت، این در حالی است که این برای اولین بار است یک تولیدکننده محصول خود را با چند نرخ در بازار عرضه می‌کند. در هر صورت با وجود تعدیل قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته اما به دلیل قانع نشدن خریدار و انتظار بالا بودن قیمت از سوی وی، انجام معامله شکر در بورس با اما و اگر روبه‌رو است.