نرخ مس 176دلار پایین آمد
قیمت تمام فلزات غیرآهنی در بورس فلزات لندن با کاهش مواجه شد. بنابراین گزارش آلیاژ آلومینیوم کمترین افت قیمت و قلع بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. نرخ خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم، 15دلار افت معادل 2هزار و 670دلار بود.

فروش نقدی این فلز هم بر روی ۲هزار و ۶۸۰دلار صورت گرفت، اما خرید و فروش سه ماهه آلیاژ آلومینیوم با نرخ ۲هزار و ۷۰۵ و ۲هزار و ۷۱۵دلار صورت گرفت. آلومینیوم هم با تجربه افت ۳۶دلاری بر روی نرخ ۲هزار و ۹۱۸دلار بسته شد نرخ فروش نقدی این فلز نیز معادل ۲هزار و ۹۱۹دلار بود. خرید و فروش ۳ماهه آلومینیوم نیز با نرخ ۲هزار و ۹۶۵ و ۲هزار و ۹۶۵دلار و ۵۰ سنت انجام شد.
روی نیز با افت 46دلاری در رینگ بورس فلزات لندن حاضر شد نرخ خرید نقدی این فلز 2هزار و 219دلار و فروش نقدی آن هم با قیمت 2هزار و 220دلار انجام شد.
این فلز همچنین با نرخ ۲هزار و ۲۴۵دلار و ۵۰ سنت خریداری شده و با قیمت هر تن ۲هزار و ۲۴۶دلار به صورت ۳ ماهه به فروش رسید. سرب و نیکل هر یک با تجربه افت ۱۲۵ و ۱۴۰دلاری با نرخ‌های ۲هزار و ۱۳۶ و ۲۵هزار و ۸۱۰دلار خریداری شدند. فروش فلزات فوق نیز با نرخ ۲هزار و ۱۳۷دلار و ۲۵هزار و ۸۱۵دلار انجام شد. قلع هم با افت ۳۹۵دلاری در مبادلات ۲۰ مه حاضر شد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲۳هزار و ۸۰۰دلار و فروش آن نیز با قیمت ۲۳هزار و ۸۵۰دلار صورت گرفت. موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۰ مه معادل ۳۷هزار و ۱۶۰ تن آلیاژ آلومینیوم، یک میلیون و ۶۱هزار و ۷۲۵تن آلومینیوم، ۱۲۲هزار و ۶۵۰ تن مس، ۶۴هزار و ۴۵۰ تن سرب، ۴۹هزار و ۲۷۸ تن نیکل، ۷هزار و ۵۷۰ تن قلع و ۱۲۸هزار و ۲۲۵ تن روی بود که از این مقدار ۳۶هزار و ۷۶۰ تن آلیاژ آلومینیوم، یک میلیون و ۱۹هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم، ۱۰۵هزار و ۲۷۵ تن مس، ۶۱هزار و ۴۵۰ تن سرب، ۴۷هزار و ۹۶۴ تن نیکل، ۷ هزار و ۲۸۵ تن قلع و ۱۲۲هزار و ۹۲۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.