گروه بورس کالا - در شرکت بورس کالای ایران، جمعا ۲۳‌هزار و ۹۰‌تن انواع محصولات شامل قیر، ذرت و کنجاله دانه‌های روغنی به ارزش ۹۶‌میلیارد و ۳۰۵‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، تالار معاملات در این روز شاهد جمعا ۳۹‌هزار و ۹۹۰‌تن عرضه و در مقابل ۵۸‌هزار و ۴۳۰‌تن تقاضا برای محصولات پتروشیمی و کشاورزی بود که شامل ۳۳‌هزار و ۳۹۰‌تن عرضه و در مقابل ۵۷‌هزار و ۸۴۰‌تن تقاضا برای محصولات پتروشیمی و ۶۰۰ ‌تن عرضه و در مقابل ۵۹۰‌تن تقاضا برای محصولات کشاورزی بود.

رینگ محصولات پتروشیمی

در رینگ محصولات پتروشیمی در گروه قیر جمعا ۲۲‌هزار و ۵۰۰‌تن انواع قیر در ۱۹‌رینگ معاملاتی داخلی به ارزش ۹۴‌میلیارد و ۱۲۳‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۴۴/۹۷ و ۷۳/۹۷‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، در این رینگ همچنین ۹‌هزار ‌تن گوگرد گرانوله در رینگ صادراتی عرضه شد که بدون تقاضا باقی ماند.

رینگ محصولات کشاورزی

در رینگ محصولات کشاورزی در گروه کنجاله ۵۵‌تن کنجاله سویا در یک رینگ به صورت سلف و به ارزش ۳۰۱‌میلیون و ۹۵۰‌هزار ریال به فروش رفت که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۴/۰ و ۳۱/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. در این روز همچنین، ۵۳۵‌تن ذرت دانه‌ای در یک رینگ به صورت سلف و به ارزش یک میلیارد و ۸۷۹‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال به فروش رفت که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۳۲/۲ و ۹۵/۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.