بورس نیوز - در بازار فلزات لندن قیمت هر تن مس با ۳۲۶‌دلار کاهش به ۶۹۰۰‌دلار رسید. دلیل افت قیمت علاوه‌بر گزارش‌های اقتصادی ایالات‌متحده، افزایش ذخایر این فلز در لندن و شانگهای نیز است. گزارش‌های مربوط به نرخ بیکاری ایالات‌متحده در روز جمعه نگرانی‌ها پیرامون وضعیت اقتصاد جهانی را افزایش داد و باعث شد که قیمت نفت خام در روز جمعه باز هم کاهش یابد و به ۴/۱۰۶‌دلار در هر بشکه برسد. کاهش قیمت نفت خام و رشد ارزش‌دلار باعث شد تا بازار فلزات رنگین نیز سقوط کند. در بازار فلزات لندن قیمت هر تن مس با ۳۲۶‌دلار کاهش به ۶۹۰۰‌دلار رسید. دلیل افت قیمت علاوه‌بر گزارش‌های اقتصادی ایالات‌متحده، افزایش ذخایر این فلز در لندن و شانگهای نیز می‌باشد.

رشد ارزش‌دلار باعث شد تا قیمت آلومینیوم نیز سقوط کند. هر تن آلومینیوم در معاملات روز جمعه با ۳۰‌دلار کاهش به قیمت ۲۶۴۷‌دلار معامله شد.

هر تن سرب با ۸۶‌دلار افت قیمت در پایان هفته به ۱۸۰۵‌دلار رسید. روی باز هم سقوط کرد و در قیمت ۱۷۵۰‌دلار معامله شد که نشاندهنده ۱۴۱‌دلار کاهش می‌باشد.قیمت نیکل نیز در این روز با ۸۰۰‌دلار کاهش به ۱۸۶۰۰‌دلار رسید. قلع نیز با کاهش شدید ۱۰۰۰‌دلاری مواجه شد و در سطح ۱۸۳۵۰ تا ۱۸۴۰۰‌دلار معامله شد.