قیمت مس ثابت ماند
گروه بورس کالا- در معاملات بورس فلزات لندن در تاریخ هجدهم سپتامبر، تنها نرخ آلیاژ آلومینیوم افزایش یافت و بقیه فلزات غیرآهنی با کاهش قیمت مواجه شدند. بنابراین گزارش، در این روز قیمت مس نسبت به روز قبل ثابت ماند اما قلع با یک‌هزار و 232دلار کاهش، بیشترین افت قیمت را داشت.

در نتیجه هر تن از فلز مس با نرخ ۶هزار و ۹۳۲دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۶ هزار و ۹۳۱دلار شد. آلومینیوم، با ۷دلار کاهش کمترین افت قیمت را در این روز داشت و بدین ترتیب هر تن از آن با خرید نقدی ۲هزار و ۴۷۵ و فروش نقدی ۲هزار و ۴۷۵دلار به ثبت رسید. سرب ۸دلار کاهش داشت و هر تن با نرخ یک هزار و ۸۰۵دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک هزار و ۸۰۴ دلار و ۵۰ سنت بود. نیکل با ۶۲۵دلار افت قیمت نسبت به معاملات روز قبل هر تن ۱۶هزار و ۸۵۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این محصول ۱۶هزار و ۸۰۰دلار بود.
قلع با 1232دلار کاهش قیمت، 17هزار و 165دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز 17هزار و 160دلار بود. روی 14دلار افت کرد و با نرخ یک‌هزار و 705دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 703دلار بود. آلیاژ آلومینیوم 30دلار رشد کرد و با نرخ 2هزار و 210دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا 2هزار و 200دلار بود.
موجودی فلز در بورس فلزات لندن در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۸، ۷۴هزار و ۸۶۰ تن آلیاژ آلومینیوم، یک میلیون و ۳۴۰هزار و ۲۲۵تن آلومینیوم، ۲۰۴هزار و ۱۵۰تن مس، ۷۰هزار و ۵۲۵تن سرب، ۵۱هزار و ۸۶۴تن نیکل، ۵هزار و ۹۴۰تن قلع و ۱۵۷هزار و ۶۲۵تن روی بود که از این مقدار ۷۴هزار و ۷۰۰تن آلیاژ آلومینیوم، یک میلیون و ۳۲۰هزار و ۶۵۰تن آلومینیوم، ۱۸۳هزار و ۱۷۵تن مس، ۶۲هزار و ۲۲۵تن سرب، ۵۰هزار و ۴۶۰تن نیکل، ۵هزار و ۷۹۵تن قلع و ۱۵۱هزار و ۱۷۵تن روی مورد معامله قرار گرفت.