گروه بورس کالا- آزاده حسینی: شرکت بورس کالای ایران سهامی عام برای دوره مالی میانی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۸۷ صورت‌های مالی حسابرسی نشده خود را منتشر کرد. در این گزارش سود خالص هر سهم شرکت بورس کالا طی دوره ۶ ماهه ۳۲۷ ریال اعلام شد که این رقم در دوره ۸ ماه سال گذشته معادل ۲۵۰ ریال برای هر سهم بود.

یادآور می‌شود شرکت بورس کالا در ۶ ماه ابتدای سال جاری منتهی به ۳۱ شهریورماه ۵۷میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۵۶۷ ریال درآمدکسب کرد که از این مقدار ۵۳ میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۶۱۱ ریال آن از طریق کارمزد معاملاتی حاصل شده و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن از طریق حق عضویت کارگزاران کسب شده و ۲ میلیارد و ۹۵۴ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۹۵۶ریال آن از طریق حق درج کالای عرضه شده و حق پذیرش کالای عرضه شده به دست آمده است.

درآمد سال‌جاری نسبت به دوره ۸ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۸۷ حدود ۳۱ درصد رشد داشته است.

این شرکت همچنین در دوره ۶ ماه ابتدای سال‌‌جاری به میزان ۱۰ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۲ ریال مالیات پرداخت کرد. سود خالص شرکت بورس کالای ایران طی دوره ۶ ماه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۸۷ معادل ۳۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۰۹ ریال بود که سود خالص هر سهم طی مدت ذکر شده ۳۲۷ ریال بود. یادآور می‌شود سود انباشته شرکت در پایان دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ معادل ۲۷ میلیارد و ۷۴۳ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۱۷۷ریال بود.