گروه بورس کالا- در معاملات بورس فلزات لندن در تاریخ 23 آوریل قیمت فلزات با رشد روبه‌رو شد که بیشترین رشد را نیکل و مس به ثبت رساندند.

حرکت صعودی مس
در این روز مس با 94‌دلار رشد قیمت 4‌هزارو541 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا 4‌هزارو 540دلار و50 سنت بود. در انبارهای بورس فلزات لندن 440‌هزار و 475 تن مس موجود بود که در این روز مجموعا 371 ‌هزار و300 تن معامله شد.
افزایش نرخ آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم
در معاملات 23 آوریل در بورس فلزات لندن قیمت آلومینیوم 16‌دلار و 50 سنت و نرخ آلیاژ آلومینیوم 44‌دلار و50 سنت رشد داشت. در نتیجه هر تن آلومینیوم یک‌هزارو 426 دلار و50 سنت و هر تن آلیاژ آلومینیوم با نرخ یک‌هزار و 315 مبادله شد.
خرید نقدی آلومینیوم یک‌هزار و ۴۲۶دلار و خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم یک‌هزار و ۳۱۰دلار معامله شد. در انبارهای بورس فلزات لندن ۳‌میلیون و ۶۷۶هزار و ۵۲۵تن آلومینیوم موجود بود که ۳‌میلیون و ۶۱۴‌هزار و ۲۷۵ تن از آن فروش رفت. آلیاژ آلومینیوم نیز ۹۴هزار و ۱۴۰ تن موجودی داشت که در مجموع ۹۴‌هزار و ۱۴۰ تن از آن مبادله شد.
سرب 18 دلار رشد کرد
در معاملات بورس فلزات لندن هر تن سرب با ۱۸ دلار و ۵۰ سنت رشد روبه‌رو شد. در نتیجه هر تن از آن با نرخ یک‌هزار و ۴۳۱ دلار و۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی این کالا ۴۶۱دلار ثبت شد.فلز روی تنها یک دلار رشد داشت که در نهایت هر تن از آن با نرخ یک‌هزار و ۴۲۲ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا یک‌هزار و ۴۲۱ دلار بود. سرب در انبار لندن ۶۳ هزارو ۶۵۰ تن موجودی داشت که ۶۱‌هزار و ۱۰۰ تن از آن مبادله شد. روی نیز ۳۴۱‌هزار و ۸۵۰ تن در انبارهای بورس لندن بود که ۳۱۴‌هزار و ۱۰۰ تن از آن مبادله شد.
قلع با بیشترین رشد
در معاملات ۲۳ آوریل در بورس فلزات لندن فلز نیکل ۲۵ دلار و قلع ۲۷۰ دلار رشد را در بورس لندن ثبت کردند؛ در نتیجه هر تن از نیکل با نرخ ۱۱‌هزار و ۴۱۰ دلار ثبت شد. خرید نقدی این کالا ۱۱هزار و ۴۰۵ دلار بود. از این کالا در انبار لندن ۱۰۷‌هزار و۳۷۶ تن موجود بود که ۱۰۲‌هزار و ۹۶ تن از آن مبادله شد.هر تن قلع با نرخ ۱۲‌هزارو ۷۶۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۲‌هزار و ۷۶۰دلار بود. در این روز ۱۱‌هزار و ۷۳۵ تن قلع در انبار لندن موجود بود که ۱۱‌هزار و ۲۰ تن از آن مبادله شد.