صادرکنندگان کره جنوبی آخرین قیمت‌های پیشنهادی گالوانیزه (HDG) خود را به بازار خلیج فارس افزایش داده‌اند و دلیل آن نیز افزایش قیمت‌های پیشنهادی تولیدکنندگان هندی است. دست اندرکاران بازار می‌گویند: با توجه به‌این که به واسطه رکود در بخش ساختمانی به طور کل تقاضا برای گالوانیزه همچنان ضعیف است‌، با تولیدکنندگان کره‌ای و هندی معاملاتی صورت می‌پذیرد.

در حال حاضر کره جنوبی در واقع شدیدا در نظر دارد قیمت گالوانیزه را بالا ببرد. با توجه به کاهش ارزش برابری پول کره‌جنوبی نسبت به دلار ‌این کشور مصمم است که ظرفیت‌های خالی خود را پر کند و در نتیجه تجار به سمت صادرات هجوم آورده‌اند.آخرین قیمت‌های پیشنهادی گالوانیزه گرم غوطه‌ور کره‌جنوبی به خریداران در بازار خلیج فارس هر تن cfr بندر خلیج فارس برای تحویل در ماه‌های ژوئن/ژوئیه ۵۵۰ تا ۵۹۰‌دلار است که از ۵۱۰ تا ۵۸۰‌دلار دوهفته پیش بالاتر است.

صادرکنندگان هندی قیمت‌های گالوانیزه خود را برای تحویل در ماه مه هر تن cfr بندر خلیج فارس ۵۷۰ تا ۶۲۰‌دلار در هر تن پیشنهاد کرده‌اند. به دلیل تقاضای خوب داخلی‌، قیمت‌های هندی‌ها بالاتر است.تاجری می‌گوید زمان حمل و نقل از هند به بنادر خلیج فارس با کشتی فقط ۳ روز می‌باشد‌، بنابراین بستگی دارد به‌این که شما از چه مکانی بخرید و چه زمانی بدان نیاز دارید.بعضی از خریداران وضعیت متعادلی دارند و خرید کمتری از هند داشته و الباقی نیاز خود را از کره جنوبی می‌خرند.