دیروز در شرکت بورس کالای ایران، جمعا یک‌هزار و ۷۴۵ تن انواع فولاد، کنسانتره فلزات گرانبها، سولفور مولیبدن، آلومینیوم، جو دامی، ذرت و کنجاله دانه‌های روغنی به ارزش ۸۴‌میلیارد و ۷۲‌میلیون و ۳۳۰‌هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، تالار این بورس در روز سه‌شنبه شاهد جمعا ۲‌هزار و ۸۹۰ تن عرضه و در مقابل ۳‌هزار و ۱۰ تن تقاضا برای محصولات فوق بود که شامل یک‌هزار و ۷۴۵ تن عرضه و در مقابل ۲‌هزار و ۲۱۵ تن تقاضا برای محصولات فلزی و یک‌هزار و ۱۴۵ تن عرضه و در مقابل ۷۹۵ تقاضا برای محصولات کشاورزی بود.

رینگ محصولات فلزی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات فلزی در گروه کنسانتره مولیبدن، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن در ۸ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۳۹‌میلیارد و ۴۱۶‌میلیون و ۱۵۰‌هزار ریال به صورت نقدی مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش ۸۸/۶ و ۸۸/۴۶‌درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

در گروه فولاد نیز، ۱۰۰ تن انواع ورق گرم در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۷۱۱‌میلیون ریال به صورت نقدی مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش ۷۳/۵ و ۸۵/۰‌درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

براساس این گزارش در گروه آلومینیوم نیز، ۹۶۰ شمش وبیلت آلومینیوم در ۷ رینگ معاملاتی به ارزش ۲۶‌میلیارد و ۸۸۷‌میلیون ریال به صورت نقدی به فروش رفت که از نظر وزن وارزش به ترتیب ۰۱/۵۵ و ۹۸/۳۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. شایان ذکر است در این روز، در گروه کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش ۱۴‌میلیارد و ۹۷۲‌میلیون و ۵۳۰‌هزار ریال دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۵/۱ و ۸۱/۱۷‌درصد از کل بازار را از آن خود کرد.