گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز طی مبادلات بیست‌وششم نوامبر در بورس‌فلزات لندن با رشد همراه بود.
بنابراین گزارش در حالی که طی مبادلات ۲۰روز اخیر قیمت انواع فلز در بورس‌فلزات عمدتا روند کاهشی به خود گرفته بود، اما در مبادلات بیست‌وششم نوامبر تمام فلزات رشد قیمت را تجربه کردند.

براساس این گزارش، قیمت خرید نقدی آلومینیوم در مبادلات 26نوامبر دوهزار و 446دلار شد. این فلز نسبت به مبادلات قبلی از رشد 8دلاری برخوردار شد.
فروش نقدی آلومینیوم هم در مبادلات ۲۶نوامبر دوهزار و ۴۴۶دلار و ۵۰سنت بود. مس نیز به صورت نقدی با نرخ ۶هزار و ۷۳۹دلار و ۵۰سنت خریداری شد رشد قیمت این فلز نسبت به مبادلات ۲۳نوامبر ۱۰۸دلار در هر تن بود.
فروش نقدی مس نیز در مبادلات تاریخ یاد شده 6هزار و 740دلار در هر تن بود.
سرب و نیکل نیز در مبادلات بیست‌وششم نوامبر هر یک به ترتیب رشد ۱۳۵ و ۷۲۵دلاری را تجربه کردند.
نرخ خرید نقدی سرب 3هزار و 45دلار و نیکل نیز با نرخ 29هزار و 195دلار به صورت نقدی خریداری شد.
این فلزات همچنین به ترتیب با نرخ ۳هزار و ۴۶ و ۲۹هزار و ۲۰۰دلار به فروش رسیدند.
قلع هم در مبادلات LME رشد 25دلاری را نسبت به مبادلات روز 23نوامبر کسب کرد و با نرخ 16هزار و 600دلار به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی قلع هم در مبادلات روز یاد شده در هر تن ۱۶هزار و ۶۵۰دلار بود.
خرید و فروش روی نیز با رشد 84دلاری نسبت به آخرین مبادله انجام شده با قیمت هر تن 2هزار و 319دلار و 50سنت و 2هزار و 320دلار صورت گرفت.
موجودی انواع فلز در انبار‌های بورس‌فلزات لندن به ترتیب آلیاژ آلومینیوم ۵۲هزار و ۶۴۰تن، آلومینیوم ۹۲۷هزار و ۲۲۵تن، مس ۱۸۷هزار و ۴۰۰تن، سرب ۴۲هزار و ۶۲۵تن، نیکل ۴۳هزار و ۹۵۶تن، قلع ۱۳هزار و ۴۱۵تن و روی ۸۱هزار و ۱۷۵تن بود که از این میزان ۴۶هزار و ۸۴تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۹۴هزار و ۲۲۵تن آلومینیوم، ۱۸۳هزار و ۳۲۵تن مس، ۴۱هزار و ۱۵۰تن سرب، ۴۲هزار و ۴۸۰تن نیکل، ۱۲هزار و ۶۲۵تن قلع و ۷۶هزار و ۱۰۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.