گروه بورس کالا- به رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی فعالان بازار مبنی‌بر رشد قیمت تیرآهن طی روز گذشته با کاهش قیمت این کالا در بازار غیررسمی روبه‌رو شدیم.
به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، دیروز تیرآهن افت قیمت را در بازار تجربه کرد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با کاهش ۱۰هزار ریالی به نرخ یک‌میلیون و ۲۰۵هزار ریال عرضه شد.

طی مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن 16 و 18 نیز با کاهش 5هزار ریالی به قیمت یک‌میلیون و 500هزار ریال و یک‌میلیون و 805هزار ریال در بازار به فروش رسیدند.
در این مدت، هر شاخه تیرآهن ۲۰ شاهد افت قیمت ۴۰هزار ریالی در بازار تهران بود، به طوری که به مبلغ ۲میلیون و ۷۴۰هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.
دیروز سبد تیرآهن درشت (22، 24 و 27) نیز با افت قیمت 20هزار ریالی و 10هزار ریالی مواجه شدند. به طوری که هر شاخه به مبلغ 2میلیون و 680هزار ریال، 3میلیون و 340هزار ریال و 4میلیون و 750هزارریال در بازار عرضه شدند. این گزارش می‌افزاید: طی مدت یاد شده میلگرد اردبیل،‌ کرمان و آذربایجان نیز با افت قیمت 50ریالی در هر کیلو روبه‌رو شد، اما در این مدت فولاد کرمانشاه و البرز بدون تغییر قیمت محصولات خود را در بازار عرضه کردند.