ایران سینا- کارخانه اوتام گالوای (Uttam Galva) هند به‌دلیل رشد تقاضا، قیمت فولاد گالوانیزه خود را یک‌هزار روپیه در هر تن افزایش داده است. این کمپانی اطمینان دارد که در سال آینده قیمت فولاد ورودی به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. در نتیجه از سال آینده قیمت فولاد گالوانیزه به ۴۷۰۰۰ روپیه در هر تن خواهد رسید. انتقاد فولادسازان چین از اروپا

تولیدکنندگان ورق گالوانیزه گرم در چین نسبت به اقدامات ضد دامپینگ اتحادیه اروپا به واردات محصولات فولادی از چین انتقاد کردند. بنابر این گزارش تولیدکنندگان چینی می‌گویند شکایات فولادسازان اروپا غیرمنطقی است. در ماه‌های اخیر صادرات ورق گالوانیزه گرم چین به اروپا کاهش یافته که نشان‌دهنده کاهش تقاضای اروپا است. اختلاف کنونی بین قیمت محصولات چین و اروپا آنقدر زیاد نیست که برای فولادسازان چین سودآور باشد.

در حال حاضر به علت افزایش قیمت داخلی محصولات فولادی چین فولادسازان داخلی بیشتر تمایل دارند که محصولات را در بازار داخلی بفروشند. بنابراین بعید است که تا پایان ژانویه صادرات افزایش یابد. انجمن آهن و فولاد اروپا می‌گوید صادرات چشمگیر چین به اتحادیه اروپا باعث شده فولادسازان اروپایی سهم قابل ملاحظه خود را در بازار اتحادیه اروپا از دست بدهند. در نتیجه فولادسازان داخلی مجبور شده‌اند ۲۵ تا ۳۰‌درصد زیر قیمت بفروشند.

افزایش شرکت تولید میلگرد استیل داینامیکز

تا سه ماه اول سال ۲۰۰۹ شرکت استیل داینامیکز آمریکا، تاسیسات نورد کارخانه SDI خود را در ایندیانا از میزان ۴۵۰‌هزار تن به ۶۵۰‌هزار تن توسعه می‌دهد. تاکنون این شرکت برای نصب دو دستگاه اضافی نورد با زیمنس آلمان قرارداد منعقد کرده است. مدرنیزه سازی یک دستگاه ریخته‌گر پنج قفسه‌ای جهت تولید محصول شمشه (Bloom) به ظرفیت ۶۵۰‌هزار تن نیز قرار است انجام گیرد که باعث گسترش طیف تولید محصول از ۶/۳۵۵×۲۴۵ میلیمتری به ۴/۲۷۹ تا ۴/۴۰۶ میلیمتری خواهد گردید.

این قرارداد با شرکت آمریکایی جنرال الکتریک منعقد شده است. ۸۰‌درصد محصولات نهایی در بازار داخلی به فروش خواهد رسید و ۲۰‌درصد به کشورهای مکزیک، کانادا، سوئد، آلمان و ایتالیا صادر خواهد شد. امسال شرکت مهندسی نورد میلگرد SDI در نظر دارد حدود ۴۵۰‌هزار تن میلگرد ۱/۳۸ تا ۶/۲۲۸ میلیمتری تولید نماید، در حالی که برنامه و طرح تولید سال ۲۰۰۸ این محصول ۴۹۰‌هزار تن می‌باشد.